پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: در این مدت بیش از ۲۰۰ نیرو ارزیابی شده‌اند و بیش از ۱۳۳ نفر از مدیران استانی ارزیابی عملکردشان انجام شده است و بسیاری از نیرو‌هایی که صلاحیت مدیریتی نداشته‌اند، پایش شدند و نیرو‌های توانمند مردمی جای آن‌ها را گرفته‌اند.
شعار سال: حجت‌الاسلام احمد صالحی در دومین نشست هم‌اندیشی مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری قـوای سه‌گانه و سایر نهاد‌های عمـومی که به همت این مرکز در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، با اشاره به قسمت‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در بخشی از بیانیه گام دوم فرموده‌اند که خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش و بزرگتر کردن عیوب برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری دشمنان است.

وی ادامه داد: شما باید پیشگام باشید و ترس و ناامیدی را از خود برانید، نشانه‌های امیدبخش و رویش‌های انقلاب فراوان‌تر از ریزش‌ها است، جملات پر از امید رهبری دل‌های ما را با آرامش و امید مزین می‌کند و ما باید با توشه امید در این عرصه قدم برداریم.

به گفته رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، ۱۶۱ روز پیش، نشست اول برگزار شد و دغدغه‌های ما در آن نشست مطرح شد. در این ۱۶۱ روز با کمک و با همراهی شما، تمرکززدایی از پایتخت به اقصی نقاط کشور انجام شد و در نتیجه بارقه‌ای از امید را در دل مردم ایجاد کرد.

صالحی با تاکید بر اینکه در سفر‌های استانی دولت، تکریم مردم در حال انجام است، اظهار داشت: با همت مدیران و با برنامه‌ریزی دقیق و به‌صورت کارشناسی تمام امورات مردم را به‌صورت چهره به چهره در دستور کار داریم.

وی افزود: در این مدت بیش از ۲۰۰ نیرو ارزیابی شده‌اند و بیش از ۱۳۳ نفر از مدیران استانی ارزیابی عملکردشان انجام شده است و بسیاری از نیرو‌هایی که صلاحیت مدیریتی نداشته‌اند، پایش شدند و نیرو‌های توانمند مردمی جای آن‌ها را گرفته‌اند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در آینده بحث پیگیری موضوعات را در دستورکار داریم، تصریح کرد: کلیدواژه پیگیری باید مکمل تمام اقدامات در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها باشد. طبق تاکید رئیس‌جمهور تمام موضوعات باید با پیگیری مستمر و به‌صورت ویژه و دقیق انجام شود، باید گزارش عملکرد مدیران کارآمد و ناکارآمد و مدیران مردمی و غیرمردمی به‌دست ما برسد تا براساس آن گزارش‌ها، مدیران توانمند را جایگزین مدیرانی کنیم که نگاه غیرمردمی دارند.

به گفته صالحی، مدیران کارآمد و مردمی باید مشخص شوند. مدیران توانمند در دستگاه‌های اجرایی جایگزین مدیرانی خواهند شد که هنوز گرفتار روزمرگی هستند.

وی خروج از تصدی‌گری، جزئی‌نگری و نگاه کلان به موضوعات، ارتقای خدمت در حوزه‌های شهرستانی از برنامه‌های مرکز ارتباطات مردمی برشمرد و خاطرنشان کرد: با نگاه تمرکززدایی از مراکز استانی به همه مردم استان‌ها خدمت عادلانه خواهیم داشت. نگاه ما این است که در شهرستان‌ها نیز با اختیارات بیشتری مشکلات لاینحل را به سرانجام برسانیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اضافه کرد: پاسخگو کردن مجموعه‌ها را باید در صدر برنامه‌های خود داشته باشیم.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۲۷۹۶۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین