پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی حامد ویسکرمی را به عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران منصوب کرد و از زحمات تهمینه دانیالی تشکر گردید. ویسکرمی " از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ حدود پنج سال مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان لرستان" و از ۱۹ آبان ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون مدیر کلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان لرستان را در کارنامه خدمتی خود دارد.
شعار سال: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران را منصوب کرد.

حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی حامد ویسکرمی را به عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران منصوب کرد.

ویسکرمی " از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ حدود پنج سال مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان لرستان" و از ۱۹ آبان ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان را در کارنامه خدمتی خود دارد.
 
ویسکرمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران شد + خداحافظی تهمینه دانیالی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری سفیر لرستان، تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۹۷۳، www.safirelorestan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین