پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
براساس ادعای بررسی رسانه پشت پرده از صورت‌های مالی شرکت هواپیمایی آسمان، زیان انباشته هواپیمایی آسمان در سال ۹۹ به بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان حدودا ۳.۶ برابر سرمایه اولیه خود بوده است برخی از ابهامات درباره پرداختی‌ها و عملکرد‌های این شرکت هواپیمایی وجود دارد که توجیهات آن به سازمان حسابرس بورس ارائه نگردیده است. ورای تائید یا تکذیب جزئیات، منتظر دریافت توضیحات شرکت هواپیمایی آسمان هستیم.

شعار سال: براساس بررسی پشت پرده زیان انباشته هواپیمایی آسمان در سال ۹۹ به بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان حدودا ۳.۶ برابر سرمایه اولیه خود رسیده است برخی از ابهامات درباره پرداختی‌ها و عملکرد‌های این شرکت هواپیمایی وجود دارد که توجیهات آن به سازمان حسابرس بورس ارائه نگردیده است.

ابهاماتی که درباره عملکرد هواپیمایی آسمان مطرح شده به شرح زیر می‌باشد:

۱. پرداخت ۱.۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان هزینه داوری و کارشناسی بابت اختلاف با بیمه ملت با توجه به عدم پذیرش رای داوری از سوی بیمه ملت

۲. خرید ۲ عدد کیت سوخت هواپیمای ایرباس ۷۳۷ از شرکت اویاسون به مبلغ ۸۱.۸۰۰ یورو با موعد تحویل ۱۶۵ روز با توجه به پیشنهاد شرکت H&L به مبلغ ۴۸.۸۴۰ یورو با موعد تحویل ۱۲۰ روز.

۳. پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به یکی از وکلا جهت آزادسازی زمین رشت

۴. پروژه‌های در جریان ساخت به ارزش ۱۹ میلیارد تومان که تا تاریخ این گزارش متوقف بوده است.

۵. عدم تناسب پرسنل شاغل در شرکت با حجم فعالیت آن‌ها

۶. تعیین تکلیف واریز مبلغ ۶۵۰ هزار دلار در سنوات قبل به حساب مشترک با شرکت جت آسمان جهت خرید ۵ فروند هواپیمای دست دوم.
آوار برداری از صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ هواپیمایی آسمان و ادعای شائبه‌هایی چند
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی پشت پرده
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین