پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
در حالی یک شرکت بدون سابقه واردات نهاده در آخرین روز‌های ارز ۴۲۰۰ تومانی ارز دریافت کرده که بدون داشتن کالا در بنادر اقدام به عرضه در سامانه بازارگاه و دریافت ریال از مرغداران و دامداران کرده است و صد‌ها هزار تن نهاده موجود در بنادر بلاتکلیف است.
شعار سال: عضو هیات‌رئیسه مجلس با بیان اینکه دامداران و مرغداران امروز در بلاتکلیفی به سر می‌برند از وزارت کشاورزی خواستار رسیدگی به مشکلات این قشر شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: باید مراقب باشیم تا به دنبال اصلاحات اقتصادی که انجام شده، به خاطر ناهماهنگی‌های احتمالی مشکلات دامنگیر مردم نشود.

وی افزود: امروز دامداران و مرغداران ما در بلاتکلیفی به سر می‌برند و لازم و ضروری است تا آینده روشنی برای آن‌ها ترسیم شود.

اظهار داشت: امروز کارخانه‌ها پول شیر خریداری شده از دامداران را پرداخت نمی‌کنند و همین مسأله باعث شده تا دامداران نیز نتواند پول نهاده‌های موردنیاز خود را بپردازد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در حوزه مرغداری نیز اگر امروز جوجه‌ریزی صورت نگیرد ما تا ۵۰ روز آینده برای تامین گوشت سفید با مشکل مواجه خواهیم شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان گفت: نباید اجازه دهیم که ناهماهنگی‌ها و بی‌دقتی‌ها باعث شود تا در کوتاه‌مدت و میان‌مدت ما شاهد کمبود گوشت سفید و قرمز در بازار باشیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری کشاورزی و صنایع غذایی ایران، تاریخ انتشار:۱۴ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۲۷۷۸، www.foodpress.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
0
این اون خبر نیست. خبر دو تا صفحه نامه داشت که به نهادهای امنیتی و نظارتی پاراف شده بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین