پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
بسیار با تکلف و محافظه کارانه حرف می‌زند، اما بشکل روشنی در خصوص وضعیت توسعه‌ای کشور هشدار می‌دهد. در جملات بیان شده، تاکید خاصی بر ضعف مدیریت اجرایی کشور و چهره نمایشی گرفتن آن‌ها دارد. می‌گوید بنوعی هم شکل شده اند! معتقد است که مدیریت سیاسی کشور از جریان آگاه است، اما بنا بر دلایلی چند ملاحظه کاری می‌کند. سوال اینجاست که آیا منابع و منافع ملی جای ملاحظه و محافظه کاری است؟ تا کی باید شاهد آن باشیم که نظام هزینه‌های مربوط به مدیریت اجرایی کم عمیق و کم خاصیت را تقبل کند؟ آقای رئیسی عزیز، پنج تن از وزرای شما تقریبا خاصیت چندانی برای کابینه نمی‌توانند داشته باشند، تا دیر نشده تغییرات در کابینه را رقم بزنید.
شعار سال: هاشم اورعی استاد تمام حوزه انرژی دانشگاه صنعتی شریف در برنامه میراث سده در خصوص آسیب شناسی و چالش‌ها و پیامد‌های تداوم سبک فعلی مدیریت اجرایی و اثرات جبران ناپذیر آن روی نابودی روند‌های توسعه‌ای می‌گوید.
معتقد است که الان هم برای تغییر مسیر و بهبود امور دیر شده است. می‌گوید که نظام هم متوجه اشتباهات تداوم مسیر به سبک گذشته شده است.
تعداد بازدید : 29

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
چی گفت بنده خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین