پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در جریان نشستی حزبی در آلمان به قدرت رسیدن دونالد ترامپ را امکانی برای کمک به حل بحران سوریه دانست.

شعار سال:

«استفان دی‌میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه معتقد است که پایان دوران دموکرات‌ها در آمریکا، نقطه عطفی در بحران سوریه خواهد بود و اقدام «دونالد‌ ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در حل بحران سوریه نقش مهمی ایفا می‌کند.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، وی در این مورد در نشست سوسیال‌دموکرات‌ها که در برلین برگزار شد گفت که روی کار آمدن ترامپ در بیستمین ژانویه امکانی برای پیشرفت در حل بحران سوریه ایجاد کند.

ترامپ گفته بود که تلاش خود را برای مقابل با افراط‌گرایی تکفیری‌ها (داعش)، به کار خواهد گرفت. دی‌میستورا افزود: «به این ترتیب وی می‌تواند مبنای مشترکی با رئیس‌جمهور روسیه پیدا کند و چنین اقدامی رویکردی بسیار خوب خواهد بود. روسیه سیاستی منطقی را در مورد سوریه پیگیری می‌کند که می‌تواند به امکان دستیابی به راهکاری مشترک منتهی شود. داعش دشمن مشترک (این دو) است

دی‌میستورا که روز دوشنبه در دمشق مذاکرات برای حل بحران سوریه را پیگیری کرده بود، همچنین گفت که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه هم‌اکنون معتقد است که بحران در کشورش به صورت نظامی قابل حل است. ضمن اینکه اسد می‌خواهد از زمان رئیس جمهور جدید آمریکا در ژانویه آینده برای از بین بردن خشونت‌ها استفاده کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 3 آذر 1395، کد مطلب:13950903000394 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین