پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: دولت یازدهم از همان ابتدا اعلام کرد که تدبیر امور را براساس عقلانیت، اعتدال و صداقت دنبال می کند و با وجود مشکلات متعدد، به این شعار در عمل پایبند بوده است.
شعارسال: به گزارش روابط عمومی استانداری؛ دکتر یوسف شاه حسینی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه افزود: دولت عقلانیت و اعتدال را در عرصه سیاست داخلی و خارجی پیاده کرده و اقدام های اثرگذاری در این حوزه ها انجام داده است. هر کدام از 2 مولفه اعتدال و عقلانیت در درازمدت در تدبیر امور کارساز هستند و هیچ جامعه ای بدون پایبندی عملی به آنها به پیشرفت نخواهد رسید.

وی اظهار داشت: در حوزه رفتاری نگاه اعتدالی یعنی اینکه امکان حضور همگانی در تدبیر امور میسر باشد و کسی از این دایره حذف نشود که طبیعی است در این راستا تحزب، تفاوت و اختلاف نفی نمی شود.

به باور معاون استاندار، محروم کردن بخش اعظمی از جامعه از اثرگذاری در رویدادها و فعالیت ها، یک حرکت سطحی و زودگذر و اقدامی آسیب زاست.

وی افزود: باور به صداقت جوهره بنیادین اثرگذاری اقدام ها است که در روح و جان مخاطب می نشیند و در پیشبرد امور نقش محوری دارد.

شاه حسینی گفت: اگر در جامعه ای این احساس ایجاد شد که متولیان در گفتار و کردار صادق هستند، امید و همدلی و اعتماد بین دولت و ملت شکل می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت نگاه اعتدالی در اجرای امور افزود: حوزه رفتاری در امور اجرایی باید متاثر از نگاه اعتدالی باشد تا کسی از دایره اندیشه و مشاوره دادن کنار گذاشته نشود و این امکان برای بخش اعظمی از جامعه ایجاد شود تا دانش و بینش خود را برای توسعه و پیشرفت جامعه به کار بگیرد.

به گفته این مدیر ارشد، امواجی را که در نتیجه صداقت ورزی در عرصه جامعه ایجاد می شود، بسیار اثرگذار است، به شرطی که در عمل نشان داده شود.

شاه حسینی به روابط عمومی ها هم خاطرنشان کرد که در کار اطلاع رسانی ظاهرسازی و عدم شفافیت به ویژه در دراز مدت بسیار آسیب زاست اما در طرف مقابل اقبال مردم به صداقت زیاد است.

وی افزود: صادقانه خدمات دولت اطلاع رسانی شود چرا که باور به صداقت نکته ای است که در حوزه روابط عمومی باید به آن بیشتر توجه شود. صدق جوهره بنیادین هرگونه اثرگذاریست که بر روح و جان یک مخاطب می نشیند. سرمایه اجتماعی از همین درون مایه صداقت شکل می گیرد

وی ادامه داد: اگر در جامعه ای این باور شکل بگیرد که مسئولین صادق هستند در ایجاد حس امید و همکاری موثر است و امواجی مثبتی که صداقت ورزی در اجرایی ایجاد می کند بسیار پیش برنده است.

شاه حسینی نقش روابط عمومی ها را اثرگذار دانست و گفت: اقبالی که مردم در واقع به صداقت دارند اقبال کمی نیست مردم با مشاهده صداقت مسئولین از هرگونه همکاری دریغ نخواهند کرد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: آن چیزی که از شهید رجایی و باهنر به یاد داریم این است که صادقانه، صمیمانه و بی پیرایش در خدمت آرمانهای جامعه چند وقتی را مدیریت کردند که به عنوان خاطره ای شیرین به جا مانده است.

وی گفت: امیدواریم از فرصت هفته دولت استفاده کنیم و خدمات آن را به خوبی انعکاس دهیم و البته نباید از نقد عملکردی، دلسوزانه و کارشناسی هم غافل شد.

شاه حسینی به تلاش هایی که برای تخریب و ناکارآمدی دولت انجام می شود، اشاره و تاکید کرد که باید تلاش و دلسوزی دولت و خدمات آن را که متعلق به شخص خاصی نیست، به افکار عمومی نشان دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کرمانشاه، تاریخ انتشار: 1395، کدخبر: - ، www.andisheh-kermanshah.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین