پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
رییس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مسئول پرونده فساد و تبانی در فو‌تبا‌ل شد.

شعار سال: طی حکمی از سوی پورمختار، رییس کمیسیون اصل "90" مجلس شورای اسلامی، عبدالرحمان شاه حسینی، معاون اسبق قضایی و اجرایی رییس کل دادگاه عمومی و انقلاب تهران و مشاور عالی سابق رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل و عضو شورای عالی انضباطی این فدراسیون به عنوان مسئول جدید پرونده فساد و تبانی در فو‌تبا‌ل منصوب شد.

پیش از این حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی مسئول این پرونده بود. شاه حسینی پیش از این علاوه بر سرپرستی مجتمع قضایی صدر و خانواده‌ 2 تهران، سال‌ها در فدراسیون فو‌تبا‌ل مسئولیت‌هایی همچون رییس کمیته‌ انضباطی، عضو شورای عالی انضباطی، رییس هیات منصفه سازمان لیگ و مشاور عالی رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل را بر عهده داشته است و قرار است با ابلاغ جدید، پیگیری‌های قضایی اداری و پرونده را به سرانجام برساند.

گزارش فساد و تبانی در فو‌تبا‌ل سال گذشته در پنجم بهمن ماه در صحن علنی مجلس قرائت شد و جنجال‌های زیادی را به پا کرد. هم اکنون این پرونده مراحل قضایی و اداری خود را جهت رسیدگی در قوه قضاییه طی می‌کند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395، کد مطلب: 94227:www. ana. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین