پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۸۱۰۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سازمان برنامه و بودجه عدد و میزان مناسبی را براساس سال‌های قبل برای دانشگاه‌ها در حوزه تغذیه تخصیص داده است که دانشگاه‌ها می‌توانند نیاز‌هایشان را رفع کنند.
شعار سال: هاشم داداش‌پور، رئیس سازمان امور دانشجویان در گفتگو با خبرنگار یک رسانه، با توجه به تورم موجود در کشور در رابطه با تغذیه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه عدد و میزان مناسبی را براساس سال‌های قبل برای دانشگاه‌ها تخصیص داده است که دانشگاه‌ها می‌توانند نیاز‌هایشان را رفع کنند. اما واقعیت امر این است که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تمام کالا‌های اساسی که به ارز وابسته بودند از جمله برنج، گوشت، روغن وسایر مواد غذایی افزایش قیمت قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: با وجود این شرایط طبیعی است که ما از دولت و مشخصا از سازمان برنامه و بودجه توقع داشته باشیم که موضوع مربوط به تغذیه دانشگاه‌هارو جدی بگیرند تا ما شاهد افت کیفیت از سوی دانشگاه و نیز تحمیل هزینه‌های فراوان برای دانشجویان نباشیم تا انشاالله سال تحصیلی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان گفت: رایزنی‌های فراوانی در این خصوص انجام شده، نامه‌های متععدی توسط وزیر علوم نوشته شده و به دولت، رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۲۰۶۴۱، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
به نظر شما کاری میشه کرد؟ قیمت ها که پایین نمیاد و حذف ارز هم که لغو نمیشه پس دانشجو مجبوره این هزینه رو پرداخت کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین