پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
مؤسسه drewry اعلام کرد با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۱ تعداد زیادی جعبه‌های کانتینر ۲۰ و ۴۰ فوتی به علت نیاز حمل‌و‌نقل دریایی تولید شد به همین جهت در حال حاضر حمل‌و‌نقل کانتینری با شش میلیون TEU کانتینر مازاد روبه‌رو است.
شعار سال: در سال ۲۰۲۱ با رونق تجارت کانتینری و کمبود جعبه‌های کانتینر سفارش ساخت کانتینر به اوج خود رسید به گونه‌ای که در پایان این سال تعداد کانتینر‌های موجود ۱۳ درصد نسبت به نیاز بازار افزایش یافت و به ۵۰ میلیون TEU کانتینر رسید.

با توجه به اینکه کانتینر‌هایی که باید از رده خارج می‌شدند دوباره مورد استفاده قرار گرفتند حمل‌و‌نقل کانتینری با مازاد جعبه‌های کانتینر روبه‌رو است.

"جان فوسی" رئیس تحقیقات تجهیزات کانتینری drewry با اشاره به اینکه در حال حاضر شش میلیون کانتینر مازاد در بازار حمل و نقل دریایی وجود دارد یاد‌آور شد با توجه به سفارش کشتی‌های جدید در سال ۲۰۲۳، ۳.۶ میلیون TEU و در سال ۲۰۲۴، ۳.۹ میلیون TEU به ظرفیت کانتینری دنیا اضافه خواهد شد، یاد‌آور شد: به نظر نمی‌رسد که بخش اعظمی از این کانتینر‌های مازاد مورد استفاده کشتی‌های کانتینری قرار گیرد، زیرا کشتی‌های کانتینری جدید به کانتینر‌های هوشمند احتیاج دارند.

در این ارتباط باید گفت استفاده از کانتینر‌های هوشمند در پنج سال آینده ۸۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

از آنجایی‌که در سال ۲۰۲۱ همه مشتریان به دنبال یافتن جعبه‌های کانتینر بودند، اما کارشناسان drewry پیشنهاد می‌کنند با توجه به شرایط فعلی بازار باید در ساخت کانتینر تجدید نظر به عمل آید.

در پایان این گزارش آمده است در سال گذشته چین یکی از بزرگترین سازندگان کانتینر بود تولید جعبه‌های کانتینر ۲۰ و ۴۰ فوتی را به ۳۰۰ هزار TEU در ماه افزایش داده و ساعت کاری روزانه خود را از هشت ساعت به یازده ساعت در روز افزایش داده بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری مانا، تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۹۳۳۶۴، www.mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
دوباره یه همه گیری شروع می شه و کانتینر کم میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین