پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
بانک پاسارگاد در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود، انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی را صادر می‌کند.

شعار سال: خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد گفت: بانک پاسارگاد در راستای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان خود، نسبت به صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی اقدام می‌کند.

مدیر روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد افزود: بانک‌پاسارگاد برای رفاه حال مشتریان خود، انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی را صادر می‌کند.

وی ادامه داد: مشتریان و فعالان اقتصادی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این خدمت، به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات این عزیزان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک بنا به درخواست اشخاص حقیقی و یا حقوقی، پرداخت دیون و یا انجام تعهداتی را که به نفع سازمان‌ها، موسسات دولتی، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی به عهده متقاضیان است با رعایت آیین‌نامه صدور ضمانت‌نامه، تعهد و ضمانت می‌کند. به موجب ضمانت‌نامه‌هایی که توسط بانک صادر می‌شود، بانک متعهد می‌گردد در صورت درخواست ذی‌نفع، تا مبلغ مندرج در ضمانت‌نامه به وی پرداخت شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 3 آبان 95 ، کد مطلب: 13950903001129: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین