پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۱۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
رئیس پلیس گذرنامه در خصوص امکان سفر طلاب و دانشجویان بدون نیاز به تودیع وثیقه توضیحاتی داد.
شعار سال: سردار علی ذوالقدر اظهار کرد: مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته در محرم سال جاری، دانشجویان و طلبه‌هایی که قصد زیارت اربعین دارند می‌توانند از پنجم صفر بدون پرداخت وثیقه درخواست گذرنامه کرده و به سفر اربعین حسینی مشرف شوند.

وی افزود: در سال جاری مرز‌های زمینی شلمچه و مهران برای زائران انفرادی و کاروانی از یک هفته قبل از ایام عرفه بازگشایی شده و زائران می‌توانند از این مرز‌ها برای تشرف به زیارت استفاده کنند.

رئیس پلیس گذرنامه گفت: مرز زمینی چزابه نیز از ابتدای محرم باز شده و زائران می‌توانند از طریق این مرز نیز به صورت انفرادی و کاروانی به عتبات عالیات و عراق سفر کنند.

ذوالقدر با اشاره به برخی از شایعات اخیر در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ تعرفه صدور گذرنامه تصریح کرد: این مباحث اساساً در مورد افزایش نرخ تعرفه صدور گذرنامه کذب بوده و صحت ندارد. تا پایان سال جاری هیچ‌گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت نرخ صدور گذرنامه وجود نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: برای هرگونه افزایش نرخ تعرفه خدمات صدور گذرنامه باید مراتب در بودجه پیشنهادی دولت لحاظ شده و متعاقباً پس از تصویب توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای اجرا در سال بعد ابلاغ شود.

رئیس پلیس گذرنامه گفت: بر اساس توافقات و صحبت‌هایی که بین مقامات جمهوری اسلامی ایران و عراق صورت گرفت مقرر شده است که کشور عراق گذرنامه‌هایی را که یک ماه به پایان اعتبارشان باقی مانده پذیرفته تا این افراد بتوانند با گذرنامه‌ای که تا یک ماه اعتبار دارد در ایام اربعین به عراق مسافرت کنند.

ذوالقدر یادآوری کرد: تلاش شده تا برای افرادی که می‌خواهند با خودروی شخصی به مرز مراجعه کنند، پارکینگ‌ها جانمایی و تعبیه شود تا زائران در این ارتباط نیز مشکلات کمتری داشته باشند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۲۰۴۰۶۴، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
آمار زائر می خواین یا قصد تون قرب الی الله بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین