پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۲۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
بانک شهر بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بدون وثیقه در سوابق خود دارد، این اتفاق در شرایطی می‌افتد که بانک شهر در حال حاضر با زیان انباشته ۲۱۶ هزار میلیارد ریالی روبروست و هر موضوعی که منابع بانک را دچار تهدید کند به ضرر سهامداران و سپرده گذاران خواهد بود. مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به عنوان نفر اول این بانک توضیحات جامعی را در خصوص تسهیلات بدون وثیقه به افکار عمومی بدهکارست که تاکنون از ارائه آن ناتوان بوده و یا شانه خالی کرده است.
شعار سال: بانک شهر با کفایت سرمایه منفی ۱۹.۱۵ درصد در پایان سال قبل نه تنها روند برخی از اشتباهات را جبران نکرد بلکه با سکوت در برابر آن‌ها ابهامات بیشتری خلق نمود. این بانک که در بررسی‌ها مشخص شد بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بدون وثیقه در سوابق خود دارد و این موضوع در سال گذشته تشدید شد علیرغم فشار رسانه‌ها و بازتاب آن از هرگونه پاسخ نسبت به این مسئله امتناع کرد که چرایی‌های زیادی در این سکوت معنادار قابل طرح است؟

اینکه چطور و با چه سازگاری و به کدام مشتریان تسهیلات بدون وثیقه ارائه شده موضوعیست که فهمیدن آن برای همه فعالان بانکی می‌تواند جذابیت داشته باشد این رقم که بیش از ۹۶ میلیون دلار و بیشتر از بودجه عمومی دو استان سمنان و قم است در روالی نامشخص به مشتریانی داده شده که نوع ارتباطشان با بانک بر ما پوشیده است.

این اتفاق در شرایطی می‌افتد که بانک شهر در حال حاضر با زیان انباشته ۲۱۶ هزار میلیارد ریالی روبروست و هر موضوعی که منابع بانک را دچار تهدید کند به ضرر سهامداران و سپرده گذاران خواهد بود. مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر که در موضوع روی کار آمدنش حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد به نظر می‌آید به عنوان نفر اول این بانک توضیحات جامعی را در خصوص تسهیلات بدون وثیقه به افکار عمومی بدهکارست که تاکنون از ارائه آن ناتوان بوده و یا شانه خالی کرده که در هر صورت این سکوت مطالبه گری رسانه‌ها را خاموش نخواهد کرد و آنطور که شنیده می‌شود گزارش تسهیلات بدون وثیقه این بانک دراختیار برخی نمایندگان مجلس قرار داده شده.
 
سکوت معنادار مدیرعامل بانک شهر در پاسخگویی به تسهیلات بدون وثیقه!

سخنی با مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر:

جناب احمدی نسبت فامیلی شما با یکی از پاکدست‌ترین و خوشنام‌ترین مدیران جمهوری اسلامی طی ۴۴ سال گذشته می‌طلبد که با روشنگری در خصوص موضوعات مطرح شده در بانک شهر اقدام عاجل انجام دهید، زیرا بسیاری در خارج از مرز‌ها منتظرند که اشتباهات ما و شما را به نظام مقدس نسبت دهند و هرچقدر نوع ارتباط و وابستگی به مدیران ارشد نظام بیشتر باشد این شائبه پررنگتر شکل می‌گیرد. به قول گفتنی کار نیکو کردن از پر کردن است…


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رصد روز، تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:، rasaderooz.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین