پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۷۵۸۳۴
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
گزارش مالی میان دوره‌ای بانک شهر، اصلا وضع رضایت بخشی را به تصویر نمی‌کشد. این گزارش، گزارشی رسمی بوده، لذا جای انکار یا توجیه باقی نمی‌گذارید. با قید فوریت از بانک شهر، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونت نظارت بر بانک‌ها و بیمه‌های وزارت اقتصاد، درخواست توضیح داریم.
شعار سال: براساس بررسی پشت پرده زیان انباشته بانک شهر بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان می‌باشد که حدود ۱۵ برابر سرمایه ثبت و پرداخت شده آن بوده و به این ترتیب این بانک مشمول ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت است.

همچنین نسبت کفایت سرمایه این بانک حدود ۲۴/۶ درصد منفی است. این موارد نشان دهنده ابهام با اهمیت است که میتواند نسبت به توانایی بانک شهر به ادامه فعالیت تردیدی عمده ایجاد کند. در این مورد تداوم فعالیت‌های آتی بانک منوط به تأمین منابع مالی و تأمین سرمایه در گردش مورد لزوم جهت توسعه فعالیت‌های بانکداری از طریق واگذاری املاک تملیکی و مازاد، افزایش سرمایه و وصول مطالبات از اشخاص طرف حساب به منظور دستیابی به درآمد‌های عملیاتی و خروج بانک از وضعیت فعلی می‌باشد.
وضعیت پرابهام در صورت‌های مالی بانک شهر!
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی پشت پرده
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین