پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۶۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
روزنامه فرهیختگان نوشت: اصلا با فرض اینکه احتمال بالای تقلب در حین برگزاری کنکور وجود دارد، آیا دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نمی‌توانند ریشه چنین اقداماتی را پیدا کنند؟ حتما پیگیری و رفع‌ورجوع این ماجرا، سخت‌تر از نشاندن هواپیمای حامل عبدالمالک ریگی آن هم در آسمان نیست.

شعار سال: روزنامه فرهیختگان از مسئولان کشور به دلیل اختلال در زندگی و کسب‌وکار مردم با قطع کردن اینترنت به دلیل برگزاری کنکور انتقاد کرد و به کنایه نوشت: پیدا کردن ریشه تقلب در کنکور از نشاندن هواپیمای ریگی سخت‌تر است؟!

 بیش از ۲۵ آزمون و شبه‌کنکور در سال در کشور انجام می‌شود که هرکدام از آن‌ها هم دارای اهمیت بالا و شاید هم‌تراز با آزمون سراسری هستند. اگر قرار بر این باشد که برای برگزاری هرکدام از این آزمون‌ها زندگی میلیون‌ها نفر با اقداماتی نظیر قطعی اینترنت و... مختل شود، این‌طور به نارضایتی‌ها دامن زده بشود و همین رویه‌های غیرعقلانی پیش گرفته شود، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

پیدا کردن ریشه تقلب در کنکور از نشاندن هواپیمای ریگی سخت‌تر است؟!
این روزنامه در بخش دیگری از مطلب انتقادی خود نوشته است: اصلا با فرض حیثیتی بودن ماجرا و اینکه احتمال بالای تقلب در حین برگزاری کنکور وجود دارد، آیا دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نمی‌توانند ریشه چنین اقداماتی را پیدا کنند و بخشکانند؟ حتما پیگیری و رفع‌ورجوع این ماجرا، سخت‌تر از نشاندن هواپیمای حامل عبدالمالک ریگی آن هم در آسمان نیست.  


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۹۲۵۱۵، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین