پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۶۲۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان گفت: مشکل اقتصادی که در جامعه هست با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود این راهی‌ست که دیگران رفتند و به منزل نرسیدند این خطا را دولت‌های دیگر هم انجام دادند و ثمر نداد.

شعار سال: حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه توهین به قرآن کریم کتاب آسمانی بیش از یک‌میلیارد مسلمان از سوی کشور‌های اروپایی به بهانه واهی و دروغین آزادی بیان و به کتابی که اساس آن بیان و تبیین است را محکوم کرد و اظهار داشت: مسائل فرهنگی، اعتقادی، تربیتی، حقوقی، نظامی و دیگر مسائل در مجموعه قرآن آمده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: چگونه ممکن است کسی ادعای آزادی بیان کند و با قرآنی که برای مردم بیان است با زشت‌ترین شکل ممکن با سوزاندن قرآن به آن جسارت کند. آن‌ها اسلام را در مقابل سلطه‌ها و قدرت ظالمانه خود می‌دانند و این از ضعف و زبونی آنان است و مطمئن باشند مسلمانان جواب کوبنده‌ای به آنان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال به‌عنوان بهار جهاد تبیین است، افزود: دستاورد‌های انقلاب در این دهه به نمایش گذاشته شود تا مردم به نظام امیدوارتر شوند.

عسکری خاطرنشان کرد: اعیادی که در پیش داریم با حفظ موازین شرعی باشکوه برگزار شود. در روایات تأکید شده که شیعیان در دوران شادمانی ما خوشحالند و در زمان عزاداری ما عزدارند.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی به‌منظور دستگیری اعضای چندین باند سرقت و ایجاد امنیت بیشتر در جامعه، تصریح کرد: کسانی که با سرقت سیم و کابل‌های انتقال برق هم برای مردم خسارت به‌بار می‌آوردند و هم برای اداره برق دردسرساز بودند، دستگیر شدند و ضرورت دارد مردم هم در تأمین امنیت همکاری کنند.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: دستگاه قضایی با جریمه‌هایی در خور جرم مجرمان با آنان برخورد جدی کند و مردم هم انتظار دارد مجرمان به مجازات برسند که جرأت نکنند دست به چنین خلاف‌هایی بزنند.

وی با توجه به تصمیمات فراجا مبنی بر برخورد قانونمند با مسأله بی‌حجابی، تصریح کرد: حجاب، هم قانون الهی و هم قانون حاکمیتی است و افراد موظفند قوانین جمهوری اسلامی را رعایت کنند.

عسکری اظهار داشت: برخی برای گران شدن یک کالادست به احتکار می‌زنند در حالی که برخی دختران‌شان به‌دلیل نداشتن جهیزیه در خانه ماندند که این بی‌انصافی‌ست.

وی به دستگاه‌های دولتی تذکر داد: مشکل اقتصادی که در جامعه هست، با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود این راهی‌ست که دیگران رفتند و به منزل نرسیدند. این خطا را دولت‌های دیگر هم انجام دادند و ثمر نداد. چه نیازی است پشتوانه اقتصادی را ضعیف کنید این اشتباهات را تکرار نکنید. منابع غنی و ارزی که پشتوانه اقتصادی کشور هستند را ضعیف نکنید.

عسکری متذکر شد: همین خودرو را ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهید نه اینکه سکه را در جامعه بپاشید مشکلات جامعه را رصد کنید و به تأکیدات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید گوش دهید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: 14011107000261، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین