پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۸۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
در روزهای گذشته ۸ کافه در شهرک اکباتان تخریب شده بود‌ بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ جمع‌اوری کافه‌های شهرک اکباتان بر اساس حکم دادستانی و با توجه به درخواست مکرر اهالی و ساکنین بلوک‌های اطراف بازارچه بوده است.

شعارسال: روح اله حیدرزاده شهردارناحیه۶ درباره دلایل تخریب کافه‌های شهرک اکباتان مدعی شد: این اقدام بر اساس حکم دادستانی و با توجه به درخواست مکرر اهالی و ساکنین بلوک‌های اطراف بازارچه و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان و با هماهنگی یگان حفاظت، کلانتری۱۳۵ آزادی و ارگان‌های اجرایی و امدادی صورت پذیرفت.

کافه های شهرک اکباتان را به خاطر شکایت مردمی، آلودگی صوتی و نا ایمن بودن تخریب کردیم

حیدرزاده در همین راستا توضیح داد: این سازه ها، حدود هشت سال پیش به صورت غیر فنی و غیرمجاز، با کاربری کافه ساخته شده بود و با توجه به عدم رعایت موارد فنی و ایمنی، به سازه‌هایی نا امن با ریسک مخاطرات بالا تبدیل گشته و علاوه بر این با ایجاد آلودگی‌های صوتی و محیطی بویژه در شب، باعث سلب آسایش شهروندان و اهالی اکباتان شده بود.

بر اساس همین گزارش، حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام‌های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین، خط سیاه، گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 26اردیبهشت1402، کدخبر: 155219، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین