پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
در خبر‌ها آمده است که وزیر اول سابق اسکاتلند توسط کارآگاهانی که اتهامات سوء رفتار مالی توسط حزب ملی اسکاتلند را بررسی می‌کنند، دستگیر و بازجویی شده است. سوالمان این است که چرا در جمهوری اسلامی ایران آنهم در گام دوم انقلاب، دارایی مدیران (از کجا آورده‌ای؟! قبر بابای مدیر شیاد که دستگاه چاپ پول ندارد) و میزان صلاحیت و توانمندی‌های آن‌ها در عمل (ممانعت از قصور، تقصیر، اهمال و ترک فعل)، بررسی نشده و حساسیت کافی درخصوص آن وجود ندارد؟ یادمان باشد که فساد سه حلقه ناتوانی در برنامه ریزی، عدم شایسته سالاری و انتصابات محفلی، منفعت طلبی و دور زدن و شکستن پنهان قانون دارد. فساد با سه گانه فشار، فرصت و توجیه بدست می‌آید. اگر جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد در وزن جمهوری اسلامی ایران ظاهر شود، باید آتش در آستین مدیران هرزه ناپاک و غارتگر محفلی کند. دست رسانه‌ها را باز بگذارید تا ببینید چطور می‌شود، چنان با مدیران ناپاک و بی خاصیت برخورد کرد که اگر گربه ببینند، سلام کنند و شش روز انگشت شصت شان را از ترس مک بزنند.

شعار سال: رسانه‌های انگلیسی از بازداشت «نیکولا استورجن» وزیر اول سابق اسکاتلند، در چارچوب تحقیقات درباره سوابق مالی حزبش خبر دادند.

وزیر اول سابق اسکاتلند بازداشت شد + ایران بهشت مدیران محفلی و بی شناسنامه!
 پلیس اسکاتلند اعلام کرد که امروز یکشنبه یک زن ۵۲ ساله به عنوان مظنون بخشی از تحقیقات در حال انجام در مورد بودجه و بودجه حزب ملی اسکاتلند دستگیر شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس اسکاتلند نوشت: این زن به عنوان بخشی از سومین عملیات دستگیری در این پرونده که نظام سیاسی اسکاتلند را شوکه کرده است، تحت بازداشت و بازجویی قرار دارد.

رسانه‌های انگلیسی تأکید کردند زنی که در بیانیه پلیس ذکر شده، خانم استورجن است.

همسر استورجن، قبلا در چارچوب همین تحقیقات در ماه آوریل دستگیر شده بود.

این تحقیقات مربوط به استفاده از کمک‌های مالی به ارزش ۶۰۰۰۰۰ پوند (۷۵۰۰۰۰ دلار) بود که در سال‌های اخیر برای سازماندهی طرح همه پرسی جدید استقلال اسکاتلند جمع آوری شده بود؛ طرحی که در حال حاضر به دلیل مخالفت لندن متوقف شده است.

بر اساس این گزارش، کارآگاهان پلیس اسکاتلند در حال مصاحبه با استورجن «به عنوان مظنون» هستند.

سخنگوی استورجن گفت که وی طبق هماهنگی با پلیس ملاقات کرده است، زیرا می دانست که دستگیر شده و مورد مصاحبه قرار می‌گیرد. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۹۳۶۸۵، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین