پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
در اردیبهشت امسال ۱۵ هزار میلیارد تومان سپرده از پنج بانک کشور خارج شده است. بیشترین خروج سپرده مربوط به بانک تجارت بوده که بیش از ۵ همت از میزان مانده سپرده‌های آن کاسته شده است.بررسی گزارش عملکرد بانک‌های مورد اشاره نشان می‌دهد در دومین ماه امسال، بیشترین ورود سپرده مربوط به بانک پاسارگاد بوده، به طوری که ۱۱.۷ همت طی این دوره به مانده سپرده‌های این بانک افزوده شده است.

شعارسال: در اردیبهشت امسال ۱۵ هزار میلیارد تومان سپرده از پنج بانک کشور خارج شده است. بیشترین خروج سپرده مربوط به بانک تجارت بوده که بیش از ۵ همت از میزان مانده سپرده‌های آن کاسته شده است.

هجوم مشتریان به پنج بانک برای خروج 15 همت سپرده بانکی و اعتماد خاص به بانک پاسارگاد و تشدید سپرده گذاری ها

 آمار‌ها نشان می‌دهد برخی بانک‌های کشور در اردیبهشت امسال با خروج سپرده‌ها مواجه شده‌اند، به طوری که ۱۵ هزار میلیارد تومان سپرده از پنج بانک کشور خارج شده است.

گزارش عملکرد ماهانه بانک‌ها در اردیبهشت امسال نشان می‌دهد از میان ۱۲ بانکی که اطلاعات آن‌ها بر روی سایت کدال منتشر شده، ۵ بانک با خروج سپرده و ۷ بانک با ورود سپرده همراه بوده است.

از میان ۲۹ بانک کشور تنها بانک‌های پاسارگاد، ملت، اقتصاد نوین، پست بانک ایران، صادرات، کارآفرین، سینا، دی، خاورمیانه، سامان، پارسیان و تجارت نسبت به انتشار گزارش عملکرد ماهانه خود اقدام کرده‌اند.

*پاسارگاد، مقصد اصلی سپرده‌های اردیبهشت

بررسی گزارش عملکرد بانک‌های مورد اشاره نشان می‌دهد در دومین ماه امسال، بیشترین ورود سپرده مربوط به بانک پاسارگاد بوده، به طوری که ۱۱.۷ همت طی این دوره به مانده سپرده‌های این بانک افزوده شده است.

این افزایش در بخش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری ارزی، سپرده‌های قرض‌الحسنه پس انداز ریالی، سپرده‌های کوتاه‌مدت، سپرده‌های کوتاه‌مدت ویژه، سپرده‌های بلندمدت سه‌ساله و سپرده‌های کوتاه‌مدت ارزی بوده است.

هجوم مشتریان به پنج بانک برای خروج 15 همت سپرده بانکی و اعتماد خاص به بانک پاسارگاد و تشدید سپرده گذاری ها

بعد از بانک پاسارگاد، بیشترین ورود سپرده طی اردیبهشت امسال مربوط به بانک‌های ملت و اقتصاد نوین بوده است.

بر اساس گزارش‌ها بیشترین خروج سپرده نیز مربوط به بانک تجارت بوده، بیش از ۵ همت در اردیبهشت امسال از میزان مانده سپرده‌های بانک تجارت کاسته شده است.

بیشترین خروج سپرده در این بانک مربوط به سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری بوده که طی این دوره، بانک تجارت تنها از این بخش با بیش از ۱۳ همت خروج سپرده مواجه شده است.

همچنین قریب به ۹ همت نیز از سپرده‌های کوتاه‌مدت و ۵.۸ همت از سپرده‌های بلندمدت دوساله این بانک کاسته شده است.

بعد از بانک تجارت، بیشترین خروج سپرده در اردیبهشت امسال مربوط به بانک‌های پارسیان و سامان است که هرکدام به ترتیب با ۴.۵ و ۳.۶ همت خروج سپرده مواجه شده‌اند.

همچنین طی دوره مورد اشاره، تغییر قابل توجهی در وضعیت مانده سپرده بانک‌های دی و سامان ایجاد نشده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرخبر، تاریخ انتشار: 7تیر1402، کدخبر: 243639، www.asrkhabar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین