پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
بی هدف، کم منطق، اما با ادعا‌های غلو آمیز تا حدی که اگر در جریان واقعیت‌های پشت پرده و ماهیت اصلی داستان نباشی، حق را به آن‌ها می‌دهی. سوزن شهرداری روی خانه اندیشمندان گیر کرده و شاید هم حیثیتی شده است. زاکانی ادعای قانونی بودن حرکت را دارد و ما می‌پرسیم که آیا این حرکت قانونی، اخلاقی و فرهنگی هم هست؟ قیاس مع الفارق است و روی سخن به صحبت شهردار نیست، اما انسان به بعضی از طرز فکر‌ها و عملکردها، دچار تهوع می‌شود. چقدر سخیف، چقدر مبتذل، چقدر ذلیل، چقدر حقیر، چقدر وقیح، چقدر شنیع.

شعار سال: شهردار تهران در خصوص ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی، گفت: مسیر طی شده کاملا قانونی است.

خانه اندیشمندان علوم انسانی در پارک ورشو تهران هفته گذشته دچار کش و قوس‌هایی با مسوولان شهرداری تهران بود. ماجرا از این قرار بود که مسئولان خانه اندیشمندان گفتند عده‌ای از شهرداری وارد این مکان شده و خواهان تخلیه ساختمان شده اند.

زاکانی: مسیر طی شده در خانه اندیشمندان علوم انسانی کاملا قانونی است + اخلاقی و فرهنگی هم هست جناب شهردار؟
اما محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به خبرنگار فارس گفت ما بنایی برای پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی نداریم. در سال ۹۷ در مدیریت قبلی شهرداری تهران ۴ بار به این ساختمان اخطار داده شد، اما رسیدگی نشده بود. ما بحث تعطیلی خانه اندیشمندان را نداریم و با دوستان هم مذاکراتی صورت گرفته و از آن‌ها دعوت کرده‌ایم که کار مشترک انجام دهیم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: مسیر طی شده از سوی شهرداری تهران کاملا قانونی است و قرار است توسعه یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۰۲۰۴۲۰۰۶۰، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین