پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۴۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
با دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و عقد قرارداد با داروخانه‌ها، درمناطق کمتر برخوردار نهایتا ظرف مدت یک هفته و در سایر مناطق نهایتا در طول یک ماه انجام می‌شود.

شعار سال: پیرو طرح موضوع مطول بودن بررسی برخی از درخواست‌های عقد قرارداد داروخانه‌ها، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن توضیح اینکه سازمان تأمین اجتماعی با بیش از ۱۳ هزار داروخانه طرف قرارداد است؛ وعده داده بود تا موضوع طولانی شدن فرآیند بررسی برخی از داروخانه‌ها با سرعت بررسی شده و فرآیند مذکور تسریع شود.

دستور مدیرعامل تأمین اجتماعی برای تسریع در فرآیند عقد قرارداد با داروخانه‌ها
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در همین زمینه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستوری ویژه به معاونت درمان مقرر کرد، در مناطق کمتر برخوردار از داروخانه، ترتیبی اتخاذ شود که فرآیند عقد قرارداد و رسیدگی به درخواست‌ها نهایتاً ظرف یک هفته انجام شود.

همچنین در خصوص متقاضیان سایر مناطق نیز، رسیدگی به درخواست‌ها نهایتاً ظرف مدت یک ماه انجام می‌شود. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین مقرر کرده تا معاونت درمان این سازمان سازوکار‌های لازم برای ثبت‌نام و عقد قرارداد غیرحضوری را تا تاریخ اول شهریور فراهم کند، تا از این تاریخ، فرآیند ثبت و بررسی قرارداد‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دارو و سلامت، تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۹۳۳۵، www.daroovasalamat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین