پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵
سال هاست که داد می زنند و داد می زنیم که بسیاری از خودروهای داخلی، از نظر بدنه ، سپر و شاسی ، فاجعه هستند، اما کسی نمی خواهد بشنود. نه آن سازمان استاندارد بگونه ای غیر استاندارد، نه پلیس محترم راهور که فقط کارش شده هشدار دادن و اقدامی برای قطع شماره گذاری خودروهای غیر استاندارد نمی کند،نه وزارت صمت بعنوان ناظر و جهت دهنده و سیاستگذار ، نه دستگاه های نظارتی در خواب فرو رفته و غیره. دستگاه قضایی کشورمان هم که گویا مخزن تحفظش حالا حالاها پر نمی شود. آقای دادستان، واقعا وقتش نرسیده که نسبت به این شیوه تولید غیراستاندارد و کشنده، وارد میدان شوید و اعلام جرم عمومی کنید؟ این تولید نیست، جنایت و نوعی نسل کشی است. آقای نماینده مجلس عزیز، حقوق و مزایا بحمد خدا برقرار است عزیز، کم و کسری وجود ندارد؟ اگر به کنار جامه وزین تان بر نمی خورد و معتقد به قسم نمایندگی هستید، اگر فرزندان شما در خودروی حادثه جاده سلماس - ارومیه بودید ، با کارخانه سازنده چه می کردید؟ آقای علی آبادی ، وزیر محترم صمت، شما چطورید اخوی؟ ان شاالله که صندلی وزارت تان هیچگاه میخ نداشته باشد. شاید قیاس مع الفارق باشد، اما یاد عبارت حضرت علی افتادیم(کاش شما را نمی شناختیم، که این شناخت به پشیمانی کشید و اندوه در پی داشت. خدایتان بکشد. دل را از خون آبه چرکین و سینه را از خشم انباشتید و دم به دم جرعه های غم نوشاندید و رای را با نافرمانی و فروگذاری، تباه کردید و ...).

شعارسال: سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی گفت: تصادف رانندگی بین سواری پژو ۴۰۵ و کامیون در جاده ارومیه به سلماس ۲ نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم شد.

آقای نماینده خوش غیرت مجلس، اگر کودکان خودت در خودروی حادثه جاده سلماس -ارومیه بودند، با کارخانه سازنده چه می کردی؟

حمید محبوبی با تاکید بر حضور سریع امدادگران در محل حادثه افزود: ساعتی پیش این تصادف در این جاده نرسیده به سه راهی آبگرم رخ داد و متاسفانه شاهد جان باختن ۲ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ بودیم و وضعیت یکی دیگر از سرنشینان نیز وخیم گزارش شده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 8مرداد1402، کدخبر: 900597، www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین