پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مدعی شده است که کمیسیون تاکید بر مهار تورم و تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد دارد، و رویکرد عدالت و پیشرفت در بررسی تمام احکام لایحه برنامه هفتم توسعه رعایت می‌شود.باید خدمت این برادر عزیز بیان نمود که خودتان و دیگران را با عباراتی پوپولیستی دچار انحراف شناختی نکنید. آنچه که بعنوان لایحه برنامه هفتم ارایه شده، در وزن برنامه پنج ساله نیست. فاقد اولویت بینی در منافع ملی است. نه عدالت محور است و نه ارمغان اور پیشرفت. تقاضا داریم نظرات دلسوزان این سرزمین را بشنوید. تصویب این لایحه و تبدیل آن به برنامه پنج ساله هفتم، فجایای نکبت باری می آورد. به سوگند نمایندگی خودتان پایبند باشید.

شعارسال: ابراهیم عزیزی در حاشیه جلسه (دوشنبه، ۹ مرداد ماه) کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق با تمام توان در خدمت به مردم جلسات صبح و بعد از ظهر خود را برگزار می‌کند.

آقای عزیزی، لایحه برنامه هفتم نه وزن برنامه پنج ساله دارد ، نه گرایش به عدالت و نه محوریت پیشرفت، با منافع ملی بازی نکنید

وی افزود: در جلسات، حوزه آب که یکی از بخش‌های مهم لایحه برنامه هفتم توسعه، مورد بررسی قرار گرفت تنظیمات بسیار خوبی صورت گرفت تا بتوانیم ظرفیت عظیمی را در این بخش برای ۵ سال آینده طراحی کنیم تا مردم با مشکلات در بخش آب شرب مواجه نشوند.

عزیزی تأکید کرد: موضوع آب در بخش صنایع و کشاورزی با یک رویکرد صیانتی در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به بررسی بخش انرژی در این کمیسیون ادامه داد: بخش انرژی موضوع فوق‌العاده مهمی برای کشور هم در مصارف خانگی، صنعت، تولید و اشتغال قلمداد می‌شود.

وی افزود: نکته دیگری که در کمیسیون تلفیق مدنظر قرار گرفت، بررسی مباحث مربوط به محیط زیست بود. مستحضرید که محیط زیست یکی از اصول قانون اساسی ما محسوب شده و احکام بسیار خوبی در این بخش تنظیم شد.

عزیزی با اشاره به بررسی مبحث حمل و نقل در لایحه برنامه هفتم توسعه ادامه داد: یکی از مهمترین مزیت‌های کشور در بخش حمل و نقل است که می‌تواند حوزه اشتغال و پیشرفت کشور را تحت تأثیر قرار دهد. به واقع استفاده مردم از حمل و نقل هوایی و ریلی در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی مبحث سلامت در لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: امیدواریم مردم عزیز ما در هیچ زمانی دچار امراض نشوند، اما اگر دچار عارضه‌ای شدند، نباید دغدغه‌ای جز سلامت داشته باشند. از این رو موضوعاتی از قبیل مسائل بیمه‌ای و مالی در حوزه سلامت در احکام برنامه دیده شده است.

وی افزود: رویکرد ما در رسیدگی به موضوعاتی از قبیل حمل و نقل، سلامت، آب و بخش انرژی در کمیسیون تلفیق بر این مبنا بوده که این موارد مبتنی بر سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری باشد چرا که این سیاست‌ها راهگشا و موجب پیشرفت و عدالت است.

عزیزی افزود: به واقع رویکرد عدالت و پیشرفت در بررسی تمامی احکام لایحه برنامه هفتم توسعه رعایت می‌شود، همچنین ما تأکید داریم که باید تورم مهار شده و یک رقمی باشد و رشد ۸ درصدی اقتصاد محقق شود. به مردم عزیز این اطمینان را می‌دهیم که ان‌شاء الله قوانینی در قانون برنامه پنج ساله هفتم توسعه تصویب شود که به ایجاد پیشرفت، عدالت، تولید و اشتغال بیانجامد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 10مرداد1402، کدخبر: 1382931، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین