پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
بعنوان رسانه حامی و در عین حال منتقد دولت رئیسی، بارها و بارها در خصوص انتصابات نادرست هشدار دادیم و می دهیم و خواهیم داد. آقای رئیسی، درباره ساداتی نژاد به شخص شما چه ها گفتیم . اگر نیاز باشد ادرس دهی هم می کنیم. شایعات اسپانسر 100 میلیاردی برای ایشان چیست که در برخی محافل شنیده می شود؟( وزیر جدید چطور انتخاب شدند و حمایت کدام هلدینگ در پشت ماجرا بوده است)؟ درباره توانمندی برخی از وزرا و انحرافات در انتصابات حرف ها داریم. اینجا خانه ماست( ایران اسلامی با حکومتی جمهوری) و شما هم چند سالی افتخار خدمت در این خانه را پیدا کردید . سوال اینجاست که اراده عمل باید با خادم خانه باشد یا صاحب خانه؟ صلاحیت بسیاری از حلقه قدرت اطراف شما ( معروف به جریان پ ) زیر سوال است آقای رئیس جمهور. اینان با تندروی قصد برهم زدن تعادل سه گانه جمهوریت، اسلامیت و انقلابی گری نظام را دارند. تداوم این رویه منجر به ایجاد و پیاده سازی فرمول سه مرحله ای غارت می شود. فشار بیاور، فرصت ها را بگیر و در نهایت توجیه کن. ما درباره منافع ملی ، ضرورت تقویت نظام و تقویت سرمایه اجتماعی ، به شما هشدار دینی( امر به معروف و نهی از منکر) و همچنین هشدار قانون اساسی می دهیم.

شعار سال:دولت سیزدهم امروز وارد سومین سال حیاتش می‌شود. دولت در این دوسال عملکرد مثبتی نداشته؟ چرا، حتما داشته. ضعف و ایراد چطور؟ آن هم حتما بوده است. نسبت این دو به هم چطور است؟
حلقه‌ای خاص، دولت رئیسی را در محاصره خود گرفته + منافع ملی کیلویی چند، بچسب به چند روز صدارت و وزارت و عشق و حال

این روزنامه در ادامه نوشت: بالاخره دولت در افکار عمومی نمره‌ای می‌گیرد که حاصل سنجش پاسخ دو سوال بالاست؛ نمره‌ای که تخمینش فعلا محل بحث ما نیست. در این چند خط می‌خواهیم از فرآیندی بگوییم که اگر اصلاح نشود، این نمره را هرچه که باشد نزولی‌تر می‌کند.

فرآیندی که نتیجه اعتماد و اتکا به یک مغزافزار است که می‌تواند دستگاه محاسباتی دولت را دچار اخلال جدی کند؛ مغزافزاری که از یک حلقه برساخته می‌شود.

حلقه‌ای که می‌خواهد دولت را که عده‌ای گمان می‌کردند در حد شهیدبهشتی ظرفیت اجتماعی دارد به قاسم روان‌بخش و نبویان بدل کند.

حلقه‌ای که دایره‌اش آنقدر تنگ است که در آن شیخ‌حسین انصاریان، جان لاک حساب می‌شود و باید اصلاحش کرد.

حلقه‌ای که قصد کرده استارتاپ‌ها را برچسب بی‌ناموسی بزند و با این چسب به‌سمت نافرمانی مدنی ببرد.

حلقه‌ای که به‌جای سیاست‌سازی در اندیشکده‌ها و داشتن ایده حکمرانی نسخه‌های گعده‌ای و کسب‌وکار‌های خانگی را می‌پسندد.

حلقه‌ای که در حوزه اینترنت و... آنقدر لولوسازی کرده که توانسته است وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور در حوزه اینترنت را تبدیل به لطیفه کند.

حلقه‌ای که، چون از میان همفکران خودش گزینه‌ای نداشته، قصد تعطیلی مراکز فکری دولت را دارد.

حلقه‌ای که از فرط ناتوانی در کار ایجابی در رسانه، حتی نتوانسته دستاورد‌های ملموس دولت مثل عبور از کرونا، شکست بحران برق و... را به باور عمومی تبدیل کند، درعوض وظیفه خود می‌داند که در حوزه رسانه کار سلبی کند.

این سیاهه را می‌توان ادامه داد، اما در همین حد کفایت می‌کند، چون نگران دولتی هستیم که به آن امید داشته و امید داریم، چون حق دولت می‌دانیم از حصر این حلقه خارج شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه شرق، تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۹۱۰۴۹، www.sharghdaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین