پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
تصاویر منتشر شده از طرف خریداران خودروهای سایپا نشان می‌دهد که ماجرای حذف آپشن‌های ساینا توسط سایپا حقیقت دارد و دومین خودروساز دولتی، یک قطعه مهم را از روی این خودرو حذف کرده است. پس از انتشار این تصاویر رییس سازمان ملی استاندارد گفت: تولید خودروی ساینای دوگانه سوز بدون عایق منبع اگزوز تخلف محرز بود و ما با شرکت بازرسی ناظر بر تولید نیز برخورد کردیم. پیشنهاد ما این است که حالا که بحث نظارت موثره دارای بی درو پیکری است، ارابه اسبی را تحویل خریدار داده و قیمت مرسدس بنز را مطالبه کنند؟

شعارسال: تصاویر منتشر شده از طرف خریداران خودرو‌های سایپا نشان می‌دهد که ماجرای حذف آپشن‌های ساینا توسط سایپا حقیقت دارد و دومین خودروساز دولتی، یک قطعه مهم را از روی این خودرو حذف کرده است.

تائید حذف عایق بین کف صندوق و اگزوز در ساینا توسط سایپا + پیشنهاد تحویل ارابه با قیمت مرسدس بنز؟

تصاویر ارسالی خریداران ساینا دوگانه سوز در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌داد که سایپا در اقدامی عجیب عایق میان منبع اگزوز و کف صندوق ساینا S دوگانه‌سوز را حذف کرده است که این موضوع با توجه به دوگانه سوز بودن این خودرو می‌تواند جان راننده و سرنشینان حاضر در خودرو را به خطر بیاندازد.

تائید حذف عایق بین کف صندوق و اگزوز در ساینا توسط سایپا + پیشنهاد تحویل ارابه با قیمت مرسدس بنز؟

در تصاویر ارسالی از خریداران ساینا مشخص است که در اثر حذف این عایق حرارتی انتقال در اثر انتقال گرمای منبع اگزوز به کف صندوق، نمد یا موکت کف این خودرو سوخته و به بدنه چسبیده است.

تائید حذف عایق بین کف صندوق و اگزوز در ساینا توسط سایپا + پیشنهاد تحویل ارابه با قیمت مرسدس بنز؟

*سازمان استاندار: تخلف محرز است و به شدت برخورد می‌کنیم

پس از انتشار این تصاویر رییس سازمان ملی استاندارد گفت: تولید خودروی ساینای دوگانه سوز بدون عایق منبع اگزور تخلف محرز بود و ما با شرکت بازرسی ناظر بر تولید نیز برخورد کردیم.

مهدی اسلام پناه درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی از حذف عایق منبع اگزوز ساینا دو گانه سوز گفت: این خودرو در سایت کاشان تولید شده بود و ما بعد از بررسی‌های لازم متوجه شدیم که فیلم منتشر شده در فضای مجازی صحت دارد بر همین اساس شدیدترین برخورد را با تولیدکننده خواهیم داشت و همچنین با شرکت بازرسی مستقر در این سایت تولیدی برخورد شد و ممکن است تعلیق شود.

فیلم تایید سازمان استاندار در مورد تخلف سایپا در حذف عایق منبع اگزوز خودروی ساینا

تعداد بازدید : 28


وی با اشاره به اینکه خودرو باید ایمن و استاندارد باشد، ادامه داد: بعد از انتشار فیلم خودروی ساینای دوگانه سوز بدون عایق منبع اگزوز، سازمان ملی استاندارد به موضوع ورود کرد؛ در ابتدا شرکت تولیدکننده مدعی بود که فیلم واقعی نیست، اما بررسی‌های سازمان ملی استاندارد نشان داد که موضوع صحت دارد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 19مرداد1402، کدخبر: 902338، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین