پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
دفن میت در عراق خصوصا در وادی السلام نجف و کربلا، از دیرباز در ایران رواج داشته و از دوره صفوی مورد تاکید بوده و در دوره قاجار، دارای تشکیلات حمل و نقلی خاص و کاروان ها و کجاوه های تخصصی بوده است. معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خبر می دهد که پلیس هنگام گشت زنی در مرز چذابه به دو مرد مظنون و از کیف آنها اسکلت دو جسد زن و مرد را که داخل پارچه سفید و در کوله پشتی جاساز شده بود ، کشف کردند.این اسکلت‌ها متعلق به زن و مردی بوده که یکی سال ۹۷ و یکی ۲۸ سال قبل فوت و وصیت کرده بودند در عراق دفن شوند.

شعارسال: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: پلیس هنگام گشت زنی در مرز چذابه به دو مرد مظنون و از کیف آنها اسکلت دو جسد که داخل پارچه سفید و در کوله پشتی جاساز شده بود کشف کردند. احمد سعیدیان در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که اسکلت‌ها مربوط به بستگان آن‌ها شامل یک زن و یک مرد بوده که اولی حدود ۲۸ سال قبل و دومی در سال ۹۷ فوت و برابر وصیت، آن‌ها را برای دفن به کشور عراق منتقل می‌کردند.

کشف اسکلت در چمدان ۲ مسافر مرز چذابه + انتقال غیرقانونی برای دفن در عراق

وی ادامه داد: با هماهنگی قضائی دادستان سوسنگرد و عدم ارائه مجوز قانونی متهمان تحت نظر تا پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و اقدامات سازمانی و قانونی در حال انجام است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10شهریور1402، کدخبر: 5876194، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین