پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۹۱۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
گویا بحث تعاون در کشور با نوعی بازی همراه شده و بجای اقدامات بنیادین، شاهد کاغذبازی و نمایش هستیم؟ قرار است که همایش اقتصاد تعاونی ایران در ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های صداسیما با حضور رئیس جمهور برگزار شود. از جناب رئیس جمهور تقاضامندیم قبل از حضور در همایش، دستور دهند تا ریز هزینه‌های همایش و منبع و سرفصل تامین آن را مشخص کنند. ما که از خروجی‌های نمایشگاه قبلی و کاغذی دستاورد‌های تعاون در برج میلاد چیزی متوجه نشدیم. آیا می‌دانید هزینه همان نمایشگاه کاغذی چقدر بوده است؟ بازرسی نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور را دعوت به بررسی هزینه‌های این دو رویداد می‌کنیم.

شعار سال: نخستین همایش اقتصاد تعاونی ۱۹ شهریور ماه امسال در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

آقای رئیس جمهور، دستور بدهید هزینه همایش اقتصاد تعاونی ایران و منبع تهیه را اعلام کنند
 همایش اقتصاد تعاونی ایران با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مقامات بلندپایه کشور، مدیران و کارشناسان ارشد، روسای اتاق‌های تعاون کشور و اعضای اتاق‌های تعاون سراسر کشور و مدیران عامل اتحادیه‌ها و تعاونی ها، ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما برگزار می‌شود.

با توجه به جایگاه بخش تعاون در قانون اساسی و تاکیدات در خصوص مردمی سازی اقتصاد و با هدف تبیین نقش و جایگاه بخش تعاون در توسعه اقتصاد مردمی و عدالت محور، با مشارکت گسترده خبرگان و نخبگان، نخستین همایش اقتصاد تعاونی با حضور رئیس جمهوری و مقامات بلندپایه کشور، مدیران و کارشناسان ارشد، روسای اتاق‌های تعاون کشور و اعضای اتاق‌های تعاون سراسر کشور، مدیران عامل اتحادیه‌ها و تعاونی هابرگزار می‌شود.

این رویداد ۱۹ شهریور ماه امسال در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۶۱۴۰۹۲۲۸، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین