پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
ساندویچ هایدا از سال ۱۳۷۵ در تهران توسط برادران فرزامی راه اندازی شد و بدلیل سس زیاد و تامین کالری بالا معروف به ساندویچ دانشجویی یا کارگری بود. خبر می‌رسد که جاوید فرزامی به دلیل آمبولی ریه در قلهک درگذشته است. هایدا را می‌توان جزو اولین برند‌های موفق ساندویچ سرد زنجیره‌ای در کشور که متمرکز بر تامین مواد اولیه خود (برای کاهش ۲۵ درصدی هزینه‌های تامین مواد اولیه اصلی یا کالباس در کارخانه شمس زرین) بوده و همچنین چرخه بازیافت مواد پلاستیکی را مدنظر قرار داده، به حساب اورد. بخشی از درامد هایدا وابسته به فروش امتیاز تاسیس شعب هایدا است.

شعار سال : علی و جاوید فرزامی (برادران فرزامی) را بعنوان موسسین برند ساندویچ هایدا (ساندویچ سرد بدون روغن) می‌شناسند. جاوید فرزامی متولد ۱۳۵۷ اهل اردبیل بوده که در ۶ مهر ۱۴۰۲ در سن ۴۵ سالگی به علت بیماری آسم و آمبولی ریه در قلهک تهران درگذشت.

جاوید فرزامی، صاحب برند هایدا بدلیل آمبولی ریه درگذشت

جاوید فرزامی از سال ۱۳۸۵ تاکنون برند ساندویچی هایدا را در کشور اداره می‌کرد.

جاوید فرزامی، صاحب برند هایدا بدلیل آمبولی ریه درگذشت

در سال ۱۳۷۵، برادران فرزامی در تهران مشعول فعالیت روی ساندویچ سرد هایدا (بنوعی شبیه به مک دونالد در امریکا) شدند. پس از مدتی از تاسیس اولین ساندویچ هایدا در شریعتی تهران، استقبال از این ساندویچی بشدت افزایش یافت و مهمترین دلیل آن را هم باید در ساندویچ بدون روغن و سرد دانست که نسبت به سایر ساندویچی‌های دیگر سالم‌تر بوده و قیمت رقابتی با کیفیت محصول بالا، بدان مزیت رقابتی داده بود. کم کم برادران فرزامی تصمیم گرفتند که شعبه‌های خود را در مناطق مختلف تهران افزیش داده و سپس در سراسر ایران شعبه و نمایندگی تاسیس کنند.
جاوید فرزامی، صاحب برند هایدا بدلیل آمبولی ریه درگذشت

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین