پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
سخنگوی شهرداری تهران درباره بالن‌های قرمزرنگی که این روزها بر فراز بخش‌های مختلف شهر تهران به پرواز درآمده است، توضیح داد. آقای سخنگو اما نگفتند که هزینه این بالن هوا کردن ها چقدر شده و قرارداد با چه شرکتی بسته شده است؟ آقای سخنگو نفرمودند تا کی باید تحمل کننده اقدامات سلیقه محور در شهرداری باشیم؟ پیشنهاد ما این است که بجای بالن هوا کردن( شما بخوانید فیل هوا کردن)، ریز هزینه هر پروژه عمرانی را بشکل ماهیانه در وبگاه شهرداری منعکس کنید. با این نوع ارایه گزارش، دلمان آرام تر می شود که فساد کمتری ممکن است در شهرداری اتفاق بیفتد.

شعارسال: عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره بالن‌های قرمزرنگی که این روز‌ها بر فراز بخش‌های مختلف شهر تهران به پرواز درآمده است، اظهار کرد: این بالن‌ها با طرح نشان جغرافیایی نقشه (پین لوکیشن) یا همان مکان‌نما طراحی شده و هر کدام از این بالن‌ها که در سطح شهر و در تمام مناطق گسترش پیدا کرده، نماد یک کارگاه عمرانی برای یکی از پروژه‌های در دست ساخت شهر، توسط شهرداری تهران است، در واقع شهروندان مناطق مختلف هر جا که این بالن‌ها را دیدند متوجه می‌شوند که یک خدمت و امکان جدیدی به شهر تهران و به منطقه آن‌ها اضافه می‌شود.

ماجرای بالن های خبرساز شهر تهران + بجای بالن هوا کردن ریز هزینه های پروژه عمرانی را بصورت ماهیانه اعلام کنید

وی بزرگراه‌های در دست احداث، ایستگاه‌های مترو، بوستان‌ها، میادین میوه و تره‌بار، اصلاح تقاطع‌ها در بزرگراه‌ها، خانه‌های تاریخی، مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی و فروشگاه‌های شهروند را از جمله این پروژه‌ها برشمرد و افزود: ویژگی این پروژه‌ها این است که همه آن‌ها تا پایان سال و حداکثر تا بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

محمدخانی ادامه داد: این پروژه‌ها بخشی از بیش از ۴۰۰ پروژه فعال شهر تهران است که در حال انجام هستند، در حالی که پروژه‌ها و فعالیت‌های روزانه و دائمی شهر مانند عملیات بزرگ آسفالت‌ریزی معابر و یا پروژه‌های حوزه نگهداشت شهر شامل این کمپین نمی‌شود و تنها مواردی را که یک خدمت جدید و ماندگاری را به شهر ارائه و اضافه می‌کنند؛ در بر می‌گیرد.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت رعایت استاندارد‌های اوج‌دهی بالن‌ها و توجه به ملاحظات دستگاه‌های مسئول تنها ۱۵۰ کارگاه را با بالن‌ها نشان‌گذاری کردیم تا شهروندان از حجم فعالیت‌های شهرداری تهران مطلع شوند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با ابراز اینکه طبق افکارسنجی‌های صورت‌گرفته شهروندان تهرانی نسبت به پروژه‌های متعدد و متنوع و گسترده در سطح شهر در مقایسه با تک‌پروژه‌های گران‌قیمت در تهران تمایل دارند و از این حیث نشان دادن تعدد پروژه‌ها و توجه دادن به این کارگاه‌ها اهمیت دارد، اضافه کرد: این بالن‌ها در روز‌های اخیر توجه بسیاری از شهروندان را جلب کرده است از این حیث رویکرد تبلیغی متفاوتی بود. این بالن‌ها در پروژه‌های آتی و رویداد‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی قابلیت اوج‌دهی مجدد دارد و از حیث مالی نیز در مقایسه با ابزار‌های تبلیغاتی مشابه بسیار به‌صرفه و اقتصادی است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19مهر1402، کدخبر: 2970225، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین