پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶
منوچهر متکی رئیس اجرایی شورای وحدت گفت: شهادت شرعی می دهم که برخی از رد صلاحیت شده ها بر خلاف عدالت، انصاف و حق است و اصلا اسم از کسی نمی خواهم ببرم و تاکید می کنم که برخی از رد صلاحیت ها این موضوع شامل آن ها شده است.

شعارسال: منوچهر متکی رئیس اجرایی شورای وحدت در پاسخ به این سوال که آیا امکان اجماع با شورای وحدت و شورای ائتلاف وجود دارد، گفت: در عالم سیاست هیچ چیزی غیر ممکن نیست و ما در حال حاضر شرایط را رصد می‌کنیم و البته در حال حاضر لیست مان را مستقل می‌بندیم.

منوچهر متکی: شهادت شرعی می‌دهم که برخی برخلاف عدالت، انصاف و حق ردصلاحیت شده‌اند

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با اشاره به فاصله کمتر از دو مانده به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: بنده فکر می‌کنم ظرف یک ماه آینده فضای متفاوتی را برای انتخابات پیش‌رو همگان شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان اجماع با شورای وحدت و شورای ائتلاف وجود دارد، گفت: در عالم سیاست هیچ چیزی غیر ممکن نیست و ما در حال حاضر شرایط را رصد می‌کنیم، ولی در حال حاضر لیست مان را مستقل می‌بندیم.

متکی درباره این که شورای وحدت چه زمانی از لیست انتخاباتی خود رونمایی خواهد کرد نیز گفت: شورای وحدت از هفته آینده روند بررسی بستن لیست را شروع خواهد کرد.

رئیس اجرایی شورای وحدت در ادامه گفت: شهادت شرعی می‌دهم که برخی از رد صلاحیت شده‌ها بر خلاف عدالت، انصاف و حق است و اصلا اسم از کسی نمی‌خواهم ببرم و تاکید می‌کنم که برخی از رد صلاحیت‌ها این موضوع شامل آن‌ها شده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 24دی1402، کدخبر: 757491، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین