پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
رئیس شورای ائتلاف گفت: این از عجایب روزگار است که هرکسی اگر یک فامیل یا آشنایی در یک جایی یا منصبی از نظام دارد، همین یک مدرک جرم شده است و دیگر نباید به آن فرد میدان داده شود. در پاسخ، باید خدمت آقای حداد عرض شود که خیر، جرم نیست، اما شایسته هم نیست که حضرتعالی همانند آقای ولایتی بنوعی ابوالمشاغل رسمی و غیر رسمی باشید. شایسته نیست که حضور خانوادگی پر رنگ در حوزه های مختلف داشته باشید، از خودتان می پرسیم،آیا برای ریاست فرهنگستان شایسته تر از شما وجود نداشته و ندارد( ما به رای گیری بعنوان اقدام دوم کاری نداریم. منظورمان صلاحیت برای حضور است). آفتابی شدن شدید در موقع انتخابات و پشت ابر بودن و غیبت صغری و کبری داشتن در حالت عادی، پسندیده نیست. جناب حداد، آیا می دانید که عملکر پر سر و صدای فامیل و دوست تان در صداسیما هم به پای شما نوشته می شود. حداقل ما این گونه از افکار عمومی، برداشت می کنیم. گروهی که حضرتعالی در مجلس از انها حمایت می کنید، بعضا توان اداره یک اداره با چند کارمند را ندارند. اگر بی انصاف حرف زدیم ،حلال کنید و اگر درست گفتیم، به حکم امر به معروف و نهی از منکر، تغییر رفتار در برخی امور بدهید.

شعارسال: حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا بعد از مصاحبه با بیش از ۱۰۰۰ نفر نتیجه خروجی و لیست شما افرادی هستند که گفته می‌شود همگی بر اساس نسبت‌ها و ارتباطات خویشاوندی و سیاسی در لیست قرار گرفته‌اند، گفت: ما ۱۶ نفر داریم که نماینده بودند و هستند حتی با این ۱۶ نفر هم مصاحبه کردیم، برخی افراد مثلا نماینده هستند، اما به هر دلیلی قصد نداشتند در شهر خودشان کاندیدا شوند مانند آقای بحرینی یا آقای سلیمی که نمایندگان موثر و با کارنامه و توانمندی هستند لذا ما اسامی آن‌ها را در فهرست تهران قرار دادیم. در میان اعضای لیست افرادی که بدون نسبت فامیلی و خویشاوندی در فهرست قرار گرفته باشند هم هستند.

جرم دانستن حضور افراد فامیل و آشنا در مناصب نظام، از عجایب روزگار است! + نه جرم نیست آقای حداد، اما در هر سوراخی بدون صلاحیت و شایستگی سرک کشیدن ، اصلا خوب نبوده و زیبنده نظام هم نیست

وی گفت: این از عجایب روزگار است که هرکسی اگر یک فامیل یا آشنایی در یک جایی یا منصبی از نظام دارد، همین یک مدرک جرم شده است و دیگر نباید به آن فرد میدان داده شود. این‌هایی که الان انتقاد می‌کنند و تبارنامه منتشر می‌کنند این‌ها فرزندان خودشان و اقوام‌شان قرار نیست به نظام خدمت کنند؟ نوبت خود این‌ها هم خواهد رسید. این شیوه خوبی نیست که بگردیم و نسبت‌ها را پیدا کنیم و هرکسی را به یک مقام یا شخصیتی بچسبانیم و مانع فرصت دادن به افراد شویم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 8اسفند1402، کدخبر: 1453052، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
آقای چنار از پاجوش ها شکست خورد که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین