پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
عبدالرضا داوری خطاب به رییسی در توئیتی نوشت که ، آقای رئیسی! آیا از حضور مهرداد بذرپاش، محمدمهدی اسماعیلی و محسن منصوری، وزرای راه، ارشاد و معاون تان در جلسات سرچشمه، برای لیست انتخاباتی همسو با دولت بر مدار شریان، در کنار افرادی چون علی نیکزاد، نصرالله پژمانفر و سیدنظام موسوی خبر دارید؟ آیا با مداخله دولت در انتخابات مواجهیم؟

شعارسال: عبدالرضا داوری خطاب به رییسی در توئیتی نوشت که، آقای رئیسی!

آیا از حضور مهرداد بذرپاش، محمدمهدی اسماعیلی و محسن منصوری، وزرای راه، ارشاد و معاون تان در جلسات سرچشمه، برای لیست انتخاباتی همسو با دولت بر مدار شریان، در کنار افرادی، چون علی نیکزاد، نصرالله پژمانفر و سیدنظام موسوی خبر دارید؟

آیا با مداخله دولت در انتخابات مواجهیم؟

آیا با مداخله دولت در انتخابات مواجهیم؟ ضرورت افزایش نظارت بر اسماعیلی،بذرپاش و منصوری

پس از دیدار رئیس جمهور با فعالان احزاب سیاسی، حجت الاسلام رئیسی به صورت خصوصی به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی که تشکیلات انتخاباتی شریان را راه اندازی کرده تذکر جدی داده است. سیزدهم دی ماه امسال بود که خبری با مضمون تذکر رئیسی به بذرپاش برای فاصله گیری از فضای انتخاباتی به گوش رسید. پیغام رئیس جمهور به وزیر جوان که علاقه ویژه‌ای به فعالیت سیاسی و تاثیرگذاری در لیست‌های انتخاباتی دارد توسط یکی از نزدیکانش که نسبت فامیلی با رئیسی داشته و به تازگی دوباره به بذرپاش نزدیک شده است منتقل شده. رئیس جمهور از این عضو هیات دولت خواسته به صورت شفاف عدم دخالتش در انتخابات را اعلام کرده و نسبت خود را با گروهک شریان از نظر مالی و حمایت لجستیکی مشخص کند.

آیا با مداخله دولت در انتخابات مواجهیم؟ ضرورت افزایش نظارت بر اسماعیلی،بذرپاش و منصوری

در خصوص محسن منصوری و محمدمهدی اسماعیلی نیز، شایعات و شائبه‌هایی شنیده می‌شود که نیازمند شفاف سازی توسط آنان می‌باشد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین