پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۳۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
شاید مصوبه جدید مجلس درباره چارچوب بخشی به هزینه‌های فوق برنامه و تعیین سقف ۴۰ درصدی شهریه پایه، تا حدی جلوی سلیقه گرایی‌ها در مشارکت طلبی زورکی را بگیرد. اما نکته جالب داستان ما اینجاست که ما وزارت آموزش و پرورش را آگاه از قصدمان برای افشاگری در خصوص اسامی مدارس غیرانتفاعی منطقه ۱ تا ۳ تهران که اخذ فوق برنامه بالای ۵۰ درصد شهریه پایه داشتند کردیم و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش، از تخلفاتی که با آن‌ها برخورد شده، مدارس لاکچری و آمار مدارس غیرانتفاعی استیجاری حرف می‌زند. برادر جان، به دین به مذهب، تو نیاز به مشاوره مدیریتی داری و سیستم تصمیم گیری و تصمیم سازی سازمان تحت مدیریت شما، به احتمال بالا فاقد توانمندی در این خصوص است. حاضریم برای مدتی معین (کمتر از شش ماه) بشکل داوطلبانه در خدمت باشیم. شاید فرجی ایجاد شود. این را نه به حساب منیت بگذارید، نه اهانت و تمسخر و نه ادعا. مسلم بدانید توانمندی اتاق‌های فکری تحت اختیار ما بشدت قویتر از ده‌ها سازمان و دستگاه دولتی است. عین فرمایشات جناب محمودزاده، برای تنویر افکار و قضاوت شهروندان، در ادامه منعکس شده است.

شعارسال: احمد محمود زاده در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما در سازمان آموزش و پرورش برای توانمند سازی نیروی انسانی که منجر به صلاحیت معلمین شود، ورود پیدا کردیم.

ما درباره تخلفات گسترده و مشارکت طلبی زورکی مدارس غیرانتفاعی می گوییم و احمد محمودزاده درباره آمار مدارس غیرانتفاعی و مدارس غیرانتفاعی لاکچری؟!

وی ادامه داد: به همین منظور دوره‌های پودمانی برای ارتقای بیش از ۲۱۰ هزار معلم برگزار کردیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مشکلات این دوره‌های پودمانی و ضمن خدمت برای فرهنگیان و عدم رضایت آنان خاطرنشان کرد: برای این امر آسیب شناسی‌ها صورت گرفته و ضمن پذیرش کاستی‌های این دوره‌های آموزشی درصدد رفع مشکلات در ساعات آموزشی دیگر این دوره‌ها هستیم.

محمود زاده در خصوص شهریه مدارس غیردولتی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر ایجاد مدارس لاکچری و اخذ شهریه‌های گزاف عنوان کرد: ما مدارس لاکچری نداریم بلکه مدارس با امکانات بهتر و کیفیت آموزشی بالاتر داریم و شهریه مدارس را با توجه به امکانات و کیفیت آن اعلام می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: دوره‌های ضمن خدمت ۳۶۰ ساعت بصورت پودمانی برگزار می‌شود که تا کنون ۶۰ ساعت اجرا شده و اینک در حال آسیب شناسی برای رفع مشکلات مبنی بر عدم کیفیت بالای آموزشی هستیم که با کمک و ورود سایر دستگاه‌ها از جمله حوزه علمیه، فاز دوم این دوره ها، بهتر و با کیفیت بالا و رضایمتندی بالاتر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار مدرسه غیر دولتی داریم تصریح کرد: بیش از ۱۷ هزار مدرسه قوانین را رعایت کرده و چند مدرسه که به هر دلیلی از جمله اخذ شهریه بالاتر از الگویی که ما داده ایم بوده، متخلف شناخته شده جریمه نقدی شده اند و می‌توان گفت که در استان خراسان رضوی مدرسه مختلفی نداشته ایم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص مدارس استیجاری متذکر شد: بیش از ۶۵ درصد مدارس غیردولتی در کشور استیجاری هستند و ۲ و نیم میلیون دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل می‌باشند.

محمودزاده از خیرین و موسسین که توان کاری دارند، درخواست کرد برای این منظور و مدیریت درست مدارس استیجاری ورود کنند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 9بهمن1402، کدخبر: 760788، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین