پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
متاسفانه مجلس شورای اسلامی در مواردی چند از جمله شیوه تائید و تشخیص صلاحیت‌ها و زمینه سازی برای ورود افراد صاحب نظر به مجلس، ضعف نظام پشتیبان تصمیم سازی و تصمیم گیری، ضعف نظام شناسایی نیاز‌های داخلی و خارجی منجر به دو بحث قانونگذاری و نظارتی، نوع رفتار حرفه‌ای و سطح ورود نمایندگان به برنامه‌های دولت، سطح نگاه راهبردی نسبت به نیاز‌های حوزه انتخابیه و اولویت بندی ان‌ها، نوع نگاه به پروژه‌های ملی و مواردی همانند، دچار آسیب جدی بوده و بدلیل کم توانی جمع وسیعی از نمایندگان، تبدیل شدن آن‌ها به نوعی نیروی اداری، نیروی منفعل و بعضا نیروی دلال، یک واقعیت غیرقابل انکار و حتی غیرقابل کتمان است. این آسیب زمینه ورود و مداخله مثبت تا منفی برخی از نهاد‌ها و جریانات را در مجلس باز می‌کند که خودش بنوبه خود، نیازمند حساسیت‌های امنیتی است. حال خبر می‌رسد که طرح مجلس برای تسهیل در ورود خوانندگان و سلبریتی‌های خارج نشین به کشور به زودی وارد صحن شده و مصوبه خواهد گرفت. آیا باور کنیم که در مجلس، چنین نماینده آگاهی برای تصویب چنین طرح‌هایی وجود دارد؟ طرح مورد اشاره، طرح خوبی برای تقویت سرمایه اجتماعی و کاهش تنش‌های برون مرزی با ایرانیان خارج نشین خصوصا در جامعه هنرمندان است.

شعارسال: به زودی طرحی در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود که بر اساس آن به دولت مجوز داده می‌شود که زمینه ورود خوانندگان و سلبریتی‌هایی که قصد بازگشت به کشورشان ایران را دارند، فراهم سازد.

طرح مجلس برای تسهیل در ورود خوانندگان و سلبریتی‌های خارج نشین به کشور + عقل خیلی از نمایندگان به این گونه طرح ها نمی رسد اخوی

بر اساس پیگیری‌های این خبرگزاری، نمایندگان مجلس قرار است طرحی را در مجلس مطرح کنند در صورت تصویب نهایی آن، خوانندگان و یا سلیریتی‌هایی که به هر دلیلی از کشور خارج شده و حال قصد بازگشت به کشور را دارند بتوانند به کشور خود بازگردند.

لازم به ذکر است این طرح شامل افرادی خواهد شد که با خروج خود خللی در تمامیت ارضی کشور ایجاد نکرده و یا از رفتار‌های سابق خود ابراز ندامت کرده‌اند.

در این طرح همچنین عنوان شده است که خاک ایران برای همه ایرانیان است و همه گروه‌ها اعم از خوانندگان و سلبریتی‌ها حق زندگی در این آب و خاک را دارند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار:5اسفند1402، کدخبر:766455، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین