پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن با اعلام استقرار تیم‌های امدادرسانی به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات بنیاد مسکن در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: هنوز بخش عمده‌ای از مناطقی که تحت تاثیر سیلاب استان قرار داشتند درگیر آبگرفتگی‌های گسترده و سیلاب هستند و ارزیابی دقیق میزان خسارت‌ها به واحدهای مسکونی بعد از فروکش کردن سیلاب امکان‌پذیر است.

شعارسال: مجید جودی معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص میزان خسارت ناشی از سیل و ارزیابی‌های نخست این بنیاد در استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: نزدیک به دو هزار روستا و چندین شهرستان متاثر از سیلاب‌های استان سیستان و بلوچستان است که هم اکنون دسترسی به بیش از دو سوم روستا‌ها و شهرستان‌ها به دلیل آبگرفتگی‌های فراوان امکانپذیر نیست.

بیش از ۲ هزار روستای سیستان و بلوچستان دچار سیل شدند

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: اکیب اعزامی بنیاد مسکن از ۱۲۵ روستای مناطق سیل زده بازدید کرده است، بازدید و ارزیابی‌های اولیه از مناطقی که بازگشایی شده‌اند، نشان می‌دهد ۵۰۰ واحد به طور کامل تخریب شده و باید از نو احداث شوند.

وی تاکید کرد: برآورد این میزان خسارت، ارزیابی‌ها اولیه است و باید ارزیابی‌های بیش‌تر انجام شده و گزارش تکمیلی و نتیجه نهایی ارائه شود.

جودی تصریح کرد: با فروکش کردن سیلاب و امکان دسترسی به روستا‌های بیش‌تر، می‌توان ارزیابی دقیق را ارائه کرد.

به گفته وی، تجهیزات، ماشین‌آلات و همچنین نیرو‌های امدادی بنیاد مسکن در کنار ستاد مدیریت بحران و دیگر نیرو‌های امدادی از روز نهم اسفند در منطقه مستقر شد و کمک‌رسانی‌ها در حال انجام است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دولت، تاریخ انتشار: 12اسفند1402، کدخبر: 439894، dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین