پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۹۴۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در یک کنفرانس خبری بیان داشت که با توجه به اینکه نرخ ارز تامین کالاهای اساسی ثابت و به نرخ ۲۸ هزار تومان است، نرخ‌های آزاد و تلگرامی ارز اثری بر کالاهای سفره مردم نخواهد داشت. افزایش قیمت محصولات سفره مردم به بهانه افزایش نرخ ارز بازار آزاد با توجه به تامین ارز از کانال رسمی و با نرخ ۲۸۰۰۰ تومانی تخلف است. همه مردم و مدیران به ثبات نرخ ارز و کاهش تورم علاقه‌مندند و انتظار داریم اخبار امید بخش و ثبات آفرین در این حوزه‌ها تولید شوند و همه در این جهت کمک و تلاش می‌کنیم و .... یک زمانی فکر می کریدم که این جوان جویای نام، فردی کم اطلاع است، اما متاسفانه با توجه به نوع صحبت ها و اظهار نظرهای ایشان در موضوعات مختلف، برایمان شائبه بی سوادی ایشان پیش آمده است. توصیه می کنیم بجای ظاهر شدن در قامت توجیه گری ، قبل از هر مصاحبه در حد نیم ساعت مشاوره تخصصی بگیرند. توصیه به خواندن چند جلد کتاب اقتصاد کلان برایشان داریم. حاضریم بشکل داوطلبانه ، به ایشان مشاوره رایگان بدهیم. مشروط بر اینکه دست از توجیه گری بردارند. پسر خوب ف بعضی از صحبت ها وهن محسوب می شود و اسباب خنده می گردد، لطفا برای حفظ جایگاه و آینده خودت هم که شده، ادامه نده.

شعارسال: دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت، با توجه به اینکه نرخ ارز تامین کالا‌های اساسی ثابت و به نرخ ۲۸ هزار تومان است، نرخ‌های آزاد و تلگرامی اثری بر کالا‌های سفره مردم نخواهد داشت. افزایش قیمت محصولات سفره مردم به بهانه افزایش نرخ ارز بازار آزاد با توجه به تامین ارز از کانال رسمی و با نرخ ۲۸۰۰۰ تومانی تخلف است. همه مردم و مدیران به ثبات نرخ ارز و کاهش تورم علاقه‌مندند و انتظار داریم اخبار امید بخش و ثبات آفرین در این حوزه‌ها تولید شوند و همه در این جهت کمک و تلاش می‌کنیم.

تعداد بازدید : 4

بهادری جهرمی، در انتهای سال ۱۴۰۲ گفته بود که ما دو نرخ دلار دولتی داریم که از فروش نفت حاصل می‌شود. یکی می‌رود برای خرید کالا‌های اساسی که قیمت آن ۲۸ هزار ۵۰۰ تومان است و در قانون بودجه سال ۱۴۰۳ هم همین نرخ مصوب شده است، چون نمی‌خواهیم کالا‌های اساسی زندگی مردم گران‌تر شود. دوم، نرخ مرکز مبادلات بانک مرکزی است که می‌شود ارز‌های حاصل از محصولات نفتی مثل پتروشیمی که حدود ۴۰ هزار تومان است. نرخ دلار بازار غیر رسمی که بالا می‌رود هیچ آورده‌ای برای دولت ندارد و فقط برای دولت ضرر دارد. تورمی که روی مردم اثر می‌گذارد روی دولت هم اثر می‌گذارد.

تعداد بازدید : 3


انطباق محتوای این دو ویدئو به راحتی نشان می‌دهد که سخنگوی محترم یا قصد عوام فریبی و بازی پوپولیستی دارد، یا واقعا به شکل زشتی فاقد حداقل دانش و اطلاعات لازم در حوزه اقتصاد کلان است. جای تاسف دارد که پست سخنگویی دولت به چنین فردی داده شده است.

صحبت‌های جناب سخنگو در فضای مجازی بازتاب بشدت انتقادآمیزی داشته و بعنوان نمونه می‌توان به صحبت‌های عمو پورنگ اشاره کرد (استوری عمو پورنگ درباره افزایش قیمت وسایل مورد نیاز سالمندان).

آقای علی بهادر جهرمی، یک زمانی فکر می کردیم کم اطلاعی ، الان متاسفانه به صحبت هایت می خندند + چند جلد کتاب اقتصاد کلان بخوان پسرجان

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین