پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
مراسم ترحیم و بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان شهید وی، عصر امروز یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) از سوی هیات دولت و از ساعت ۱۳.۳۰ الی ۱۵.۳۰ برگزاری گردید. این مراسم که با حضور روسای سه قوه برگزار گردید با همراهی گرم مدیران نظام و شهروندان، همراه بود. از حاشیه‌های این مراسم، حضور سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر سابق جهادکشاورزی بود. فردی که افکار عمومی گمان می‌کرد به خاطر محکومیتش باید در زندان باشد! جواد ساداتی‌نژاد همزمان با فاش شدن پرونده «نهاده‌های دامی» از وزارت جهاد و کشاورزی دولت سیزدهم استعفا داد و ۲۵ اردیبهشت امسال بود که اژه‌ای رییس قوه قضاییه اعلام کرد او به سه سال زندان محکوم شده است.

شعارسال: طبق اعلام قبلی، مراسم ترحیم و بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری تهران با حضور مقامات لشکری و کشوری، اعضای هیات دولت و مردم، آغاز شد. بر اساس این گزارش، مراسم ترحیم و بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان شهید وی، عصر امروز یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) از سوی هیات دولت و از ساعت ۱۳.۳۰ الی ۱۵.۳۰ برگزاری گردید. هیات دولت ضمن اعلام برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری و دعوت از آحاد مردم مومن و قدرشناس برای شرکت در این مراسم خاطرنشان کرده است: بزرگداشت رئیس جمهور شهید و جامع الاطرف، بزرگداشت مجموعه‌ای از فضائل انسانی و مدیریتی از جمله صدق، اخلاص، خدمت، معنویت، کفایت، کارآمدی، مجاهدت، حق‌خواهی، عدالت‌طلبی است.

مراسم بزرگداشت هفتم شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری + حاشیه حضور ساداتی نژاد

این مراسم که با حضور روسای سه قوه برگزار گردید با همراهی گرم مدیران نظام و شهروندان، همراه بود.

تعداد بازدید : 17


از حاشیه‌های این مراسم، حضور سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر سابق جهادکشاورزی بود. فردی که افکار عمومی گمان می‌کرد به خاطر محکومیتش باید در زندان باشد!

مراسم بزرگداشت هفتم شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری + حاشیه حضور ساداتی نژاد

جواد ساداتی‌نژاد همزمان با فاش شدن پرونده «نهاده‌های دامی» از وزارت جهاد و کشاورزی دولت سیزدهم استعفا داد و ۲۵ اردیبهشت امسال بود که اژه‌ای رییس قوه قضاییه اعلام کرد او به سه سال زندان محکوم شده است. این در حالی است که از جواد ساداتی‌نژاد به عنوان یکی از متهمان پرونده چای دبش نیز نام برده میشود؛ اما به گفته مقامات مسئول، رسیدگی به آن پرونده هنوز در قوه قضائیه به پایان نرسیده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
0
0
مردک ول کن نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین