پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
آبادان ـ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از تحقق ۸۰ درصدی اهداف تعیین شده این سازمان در صورت استقرار گمرک در گیت های ورودی منطقه خبر داد.

شعارسال: اسماعیل زمانی عصر امروز سه شنبه در حاشیه سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد به منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طور قطع با استقرار گمرک در گیت های ورودی به ۸۰ درصد از اهدافمان در زمینه سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها دست پیدا کنیم.

وی در خصوص سفر ترکان به منطقه آزاد اروند افزود: این سفر در جهت سرکشی و بازدید از پروژه های در دست انجام منطقه صورت گرفت که در این سفر وی از ساختمان اداری در دست احداث سازمان و تعدادی از پروژه های صنعتی و عمرانی در شهرهای آبادان و خرمشهر بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت و در پاره ای موارد دستورات لازم را ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص چگونگی تردد خودروهای پلاک اروند اظهار کرد: کنترل و خروج و ورود خودروهای منطقه آزاد در خارج از محدوده به ما ارتباطی ندارد و در این رابطه بایستی پلیس اقدام کند.

اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد صبح امروز سه شنبه در راس هیئتی وارد منطقه آزاد اروند شد و در جریان این سفر از پروژه های ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد اروند، شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر، فولاد جهان آرا و کاوه بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای کارها قرار گرفت.

ترکان عصر امروز نشستی داخلی با مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 16 آذر 1395، کدمطلب: 3843021 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
وای به روزی که پرده ور افتد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین