پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
عضو هیأت مؤسس جبهه یکتا با تأکید بر اینکه کاندیداهای این جبهه هنوز تعیین نشده‌اند، گفت: جبهه یکتا تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری دو یا سه نشست برگزار می‌کند.

شعار سال: کامران دانشجو عضو هیأت مؤسس جبهه یکتا عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم ختم والده محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره کاندیداهای این جبهه در انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت: فعلاً در مورد شاخص‌ها در جبهه یکتا بحث‌هایی انجام داده‌ایم و بیشتر برنامه‌ها بر پایه معیشت و اقتصاد مردم نوشته شده است.

وی بابیان اینکه اصلی‌ترین مسئله در انتخابات سال آینده معیشت و اقتصاد مردم است، افزود: در جلسات مختلف جبهه یکتا روی این موضوع صحبت‌هایی مطرح شده است،‌ اما هنوز به مصادیق ورود پیدا نکردیم و ان‌شاءالله در زمان خود به این مسئله می‌پردازیم.

دانشجو در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره جبهه یکتا هستیم اما هنوز زمان آن مشخص نیست، ولی به‌هرحال تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 96، دو یا سه نشست برگزار خواهیم کرد.

عضو هیأت مؤسس جبهه یکتا همچنین تأکید کرد: معتقدیم باید در انتخابات با برنامه ورود کنیم و با شعار دادن یا قصه‌پردازی کار پیش نمی‌رود.

دانشجو در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه زمانی کاندیدای جبهه یکتا به ائتلاف اصولگرایان معرفی می‌شود، توضیح داد: ما هنوز مصادیق را مشخص نکرده‌ایم که بخواهیم کاندیدا معرفی کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 23 آذر 1395، کد مطلب: 13950922001451:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین