پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
مسئول دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی البرز، از آغاز به کار فعالیت این مجموعه آموزشی در راستای کاهش اثرات آسیب‌های فردی و اجتماعی حضور در فضای مجازی، در استان خبر داد.
شعارسال:حسن امیدیان با بیان این مطلب گفت:تاسیس دبیرخانه فضای مجازی به منظور کاهش‌اثرات آسیب‌های فردی و اجتماعی، نظیر بحران هویت و هنجارشکنی در این فضا انجام شده است.

امیدیان در ادامه افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش سواد فضای مجازی در سطح استان، دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی استان البرز آمادگی دارد، کارگاه‌های آموزش سواد فضای مجازی را برای اقشار مختلف برگزار کند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی و افزایش روز افزون رغبت به حضور در این فضاها، ضرورت ارتقای سواد فضای مجازی و آشنایی جوانان و مسئولان فرهنگی استان با این فضاها و بازی‌های رایانه‌ای، بیش از پیش نمایان است که بر همین اساس، دبیرخانه نهضت سواد فضای مجازی در استان البرز تشکیل شد.

وی گفت: آمارها نشان‌می‌دهد امروزه گشت‌زنی افراد در فضای مجازی به یک بحران‌فکری‌برای خانواده‌ها تبدیل شده است، لذا این ضرورت احساس می‌شود که فضای مجازی آسیب شناسی و به درستی هدایت شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 34457132-026 و 09903400814 و یا با پست الکترونیکی alborz@seraj.ir تماس حاصل کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 22 آبان 1395، کدخبر: 428160، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
لطفا هدف این تشکل و شیوه سنجش عملکرد آن را هم بنویسید. فقط تشکیل شد برای ما نه تنها اهمینت نداره بلکه نوعی دهن کجی به افکار عمومی قلمداد می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین