پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۰۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
در جریان بازدید از روستاهای شهرری با حضور فرماندار شهرستان ری چندین طرح عمرانی و درمانی به بهره برداری رسید.

شعار سال: تعدادی از طرح های عمرانی و درمانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری با حضور جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، پور مهدوی بخشدار مرکزی ری، و جمعی از مسؤولان ادارات ری افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز سلامت جامعه روستایی اسلام آباد


فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در حاشیه مراسم افتتاح گفت: مرکز سلامت روستایی اسلام آباد سیمان تهران قبلا بصورت یک مرکز محدود و فرسوده بود و اکنون با اضافه کردن ۲۰۰ متر مربع زمین به این مرکز و بازسازی و تعمیر آن به یک مرکز مدرن روستایی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه هدف این مرکز ارتقای سطح سلامت و بهداشت روستاییان است، افزود: اجرای برنامه پزشک خانواده و استاندارد سازی فضای فیزیکی این مرکز در راستای اجرای طرح تحول سلامت از مهمترین اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در این روستاست.

تاجیک با اشاره به جذب روانشناس و کارشناس تغذیه در این مرکز بهداشتی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری های غیرواگیر از جمله چاقی، دیابت و فشار خون سعی کرده ایم در قالب ارائه مشاوره و آموزش‌های فردی وجمعی، رفتار مردم را به سمت تغذیه سالم‌ تر و تحرک فیزیکی بیشتر تغییر دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: کل اعتبار هزینه شده در جهت بازسازی، تعمیر و نوسازی وتجهیز مرکز سلامت روستای اسلام آباد سیمان تهران مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان است که۶۰ میلیون تومان از این اعتبار از محل کمک‌های دهیاری تأمین شده است.

افتتاح دهیاری روستای اندرمان


سعید کریمی مدیر آستان مقدس حضرت ابوالحسن (ع) در حاشیه مراسم افتتاح گفت: روستای اندرمان که به خاطر وجود مرقد مطهر حضرت امامزاده ابوالحسن (ع) به نام روستای امامزاده ابوالحسن مشهور است از قدمت بالایی برخوردار است.

کریمی با بیان اینکه در روستای اندرمان بیش از ۱۰۰خانوار ساکن هستند، افزود: فاصله این روستا تا مرکز شهرری ۲ کیلومتر می باشد، ساکنین این منطقه به کشاورزی مشغول هستند و این روستا فاقد مرکز بهداشت است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته در یک سال گذشته مجوز تاسیس دهیاری دریافت شده و امروز پس از مراسم افتتاح، بهره برداری از آن آغاز می شود.

افتتاح پست بانک روستای نظامی


شهبازی مدیر پست بانک شعبه نظامی در حاشیه مراسم افتتاح گفت: در محدوده این محله که ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد هیچ شعبه بانکی وجود ندارد و امروز این شعبه پست بانک به عنوان اولین بانک این روستا به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این شعبه در فضایی به مساحت ۵۰ متر مربع احداث و با ۳ کارمند شروع به کار می کند و تحت نظارت پست بانک شهرری می باشد.

افتتاح ایستگاه پلیس روستای سیمان تهران


سید جلال حسینی دهیار سیمان تهران در حاشیه مراسم افتتاح گفت: سابقه سکونت در این روستا به ۴۰۰سال قبل می رسد و با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر و فاصله ۱۰ کیلومتری از مرکز شهرری نیازمند ایستگاه پلیس بود که در مواقع لازم سریعتر اقدامات مورد نیاز صورت بگیرد و امروز پس از پیگیری های صورت گرفته شاهد افتتاح این مرکز در محله سیمان آباد تهران هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، تاریخ انتشار 21 آذر 95 ، کد مطلب:: www.aftaberey.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
دست دولت خدمتگذار درد نکند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین