پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عوامل وقوع حادثه قطار سمنان حاکی از ضعف وزارت راه است، گفت: وزارت راه و شهرسازی در این سانحه مقصر است.

شعارسال: در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گزارش مقدماتی کمیسیون عمران درباره سانحه برخورد قطار در استان سمنان قرائت شد که پس از این گزارش، علی مطهری نایب رئیس مجلس گفت: از کمیسیون عمران سپاسگزاریم که این گزارش را ارائه داد.

وی افزود: آنچه در این گزارش و سایر گزارش‌ها مسلم است، خراب بودن دستگاه کنترل، آموزش‌های ضمن خدمت اپراتورهای کنترل مسیر، بی‌مسئولیت اپراتور قبلی و بعدی که به مدیران بالادستی برمی‌گردد، بوده است.

نماینده مردم تهران، چهارمین عامل را ضعف در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان بعد از وقوع حادثه دانست و عنوان کرد: در وقوع این حادثه و جان باختن هموطنانمان، سایر دستگاه نیز ضعف داشتند.

مطهری تصریح کرد: همه این عوامل حاکی از ضعف وزارت راه است و این وزارتخانه در وقوع حادثه فوق مقصر است که باید پاسخگو باشد که این‌گونه حوادث تکرار نشود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 24 آذر 1395، کدمطلب: 3850141 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین