پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از این‌که انتصابات راه‌آهن به گونه‌ای است که مدیران کل از یک حاشیه امنی برخوردار هستند، گفت: در سانحه برخورد قطار در سمنان باید مدیر کل راه‌آهن شمالشرق مورد بازخواست قرار می‌گرفت.

شعار سال: شادمهر کاظم‌زاده با اشاره به برخورد قطارهای مسافری در سمنان اظهار کرد:‌ مباحث مختلفی درباره این سانحه مطرح شده و هنوز به طور کامل به جزئیات آن پرداخته نشده است.

وی با بیان این که جزئیات گزارش برخورد در قالب گزارشی به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است،‌ تصریح کرد: صرف استیضاح بدون نتیجه وزیر راه و شهرسازی مشکلی را حل نمی‌کند، باید به طریقی در این زمینه عمل کنیم که از بروز اتفاقات اسفناک اینچنینی جلوگیری شود.

وی با تاکید بر این‌که در بحث برخورد قطارها نباید عجولانه برخورد شود، افزود:‌ عوامل متعددی در بروز این سانحه قصور داشته‌اند، از سوی دیگر مسئولان مستقیم و غیرمستقیم نیز در این حادثه دخیل بوده‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که نوع انتصابات در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که یک حاشیه امن برای مدیران ایجاد شده، اظهار کرد: به حوزه راه و شهرسازی کشور ایرادات فراوانی وارد است، در سانحه برخورد قطار که حامل حدود 400 زائر مشهدالرضا بود مسئولان مربوطه از جمله استاندار، فرماندار و مدیرکل راه‌آهن شمالشرق تا حدود یک ساعت بعد در جریان ماجرا نبودند.

کاظم‌زاده یادآور شد: در لحظات اول برخورد قطارها تعداد تلفات جانی کم بوده اما به دلیل تاخیر در امدادرسانی آمار تلفات افزایش یافته است.

وی با تاکید بر این‌که انتصابات در راه‌آهن باید کاملا حرفه‌ای باشد، گفت: تنها نباید به این بسنده کرد که چهار نفر مقصر مستقیم بروز سانحه معرفی شوند بلکه باید مدیران کل که دارای حاشیه امنی هستند نیز بازخواست شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 آذر 95 ، کد مطلب: 1263166: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
خدا به ما رحم کنه با این تنوع دیدگاه برادران و خواهران مجلسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین