پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۱۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر گونه تغییر در منابع آزمون های پزشکی باید 3 سال قبل از اجرا اعلام رسمی شود.

شعار سال: حمید اکبری گفت: بر اساس سیاست های تعیین شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اگر قرار باشد تغییری در منابع و یا نحوه آزمون های پزشکی صورت گیرد، این تغییرات باید از 3 سال قبل به صورت رسمی اعلام شود.

وی افزود: سال 94، تغییر در آزمون دستیاری و لحاظ کردن سابقه را اعلام کرده ایم و این تغییرات از سال 97 اعمال خواهد شد.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور بازنگری در برنامه های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی اظهارکرد: برای بازنگری در برنامه ها، درخواست شده که دانشگاه ها برنامه های خود را ارائه کرده و پس از آن این برنامه ها مورد بررسی قرار گیرد.

اکبری ادامه داد: بازنگری در برنامه ها صرفا به معنای تغییر اساسی در برنامه های قبلی نیست و این احتمال وجود دارد که برخی از برنامه ها پس از بازنگری بدون تغییر باقی بمانند.

وی از نگارش بیش از 100 برنامه از سوی مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبرداد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 100 برنامه جدید آموزشی از سوی مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی به وزارت بهداشت تحویل داده شده و همکاری دانشگاه ها در این بخش قابل توجه بوده است.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور تهیه کتب مرجع پزشکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در وزارت بهداشت کمیته ای تشکیل شده و در این کمیته از تمام دانشگاه های علوم پزشکی خواسته شده که اگر کتب مرجعی دارند، این کتاب ها را به وزارت بهداشت ارسال کنند.

اکبری تاکید کرد: در کمیته ای مشخص، کتب مرجع مورد بررسی قرار گرفته و اگر این کتاب ها، شرایط لازم را داشته باشند به عنوان کتاب های مرجع معرفی می شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ 26 آذر 95، کد مطلب: 255934: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین