پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس گفت: یکی از ویژگیهای برنامه ششم توسعه توجه به آسیبهای اجتماعی از جمله بیمه پایه سلامت است.

شعار سال: محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی 28 آذر در موافقت با کلیات برنامه ششم توسعه با بیان اینکه کشور باید بر اساس برنامه مدیریت شود و قوانین موجود بر اساس سند مدیریتی 5 ساله نوشته شود گفت: ما برنامه پنجم را یک سال تمدید کردیم و بودجه سال 96 باید بر اساس برنامه ششم نوشته می‌شد و اکنون خوشحالیم دولت بودجه 96 را به مجلس تقدیم کرد.

وی افزود: یکی از چشم‌اندازهای برنامه‌ پنجم توجه و دستیابی به رشد 8 درصدی بود که نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم. یکی از اهداف دیگر این برنامه 3 درصد رشد از طریق بهره‌وری بود اما نه رشد 3 درصدی محقق شد و نه رشد 8 درصدی.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه دولت بالغ بر 97 میلیارد به تامین اجتماعی بدهکار است گفت: یکی از امتیازات این سند 6 ساله پرداخت بدهیها به تامین اجتماعی است.

قربانی توجه به آسیبهای اجتماعی علی الخصوص بیمه پایه سلامت را یکی از امتیازات این برنامه برشمرد و گفت: توجه به جامعه بزرگ ایثارگران و قانون جامع ایثارگری از دیگر امتیازات این برنامه است به کمبود نیروی انسانی در حوزه قضایی توجه شده که دولت باید آن را برطرف کند.

وی افزود: توجه به شفافیت پرداختها و پاداشها یکی دیگر از ویژگیهای برنامه ششم توسعه است مسئله حقوقهای نجومی اذهان مردم را آشفته کرده و افکار عمومی انتظار دارد دولت و مجلس برای مقابله با آن برنامه داشته باشد این حقوقها ناشی از خلاءهای قانونی بود و مدیرانی که حقوق نجومی گرفته‌اند برای خود قانون تدوین کرده‌اند.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به اینکه منابع بانکی باید در اختیار تولید باشد، گفت: خوشحالیم که دولت به این مسئله توجه کرده است اگر این منابع در اختیار تولید قرار بگیرد اشتغال ایجاد می‌شود.

قربانی افزود: یکی از مشکلات شمال کشور کمبود آب است که در برنامه ششم توجه به کم‌آبی دیده می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 28 آذر 1395، کد مطلب: 1270619:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین