پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف دریافتی‌ها در جامعه گفت: مملکت شاید با کفر پابرجا بماند اما با ظلم نابود خواهد شد. قانون باید براساس عدالت نوشته شود زیرا حتی قانون غیرعادلانه امکان ادامه ندارد.

شعار سال: مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جشن روز پرستار گفت: حق نداریم در جامعه بی‌عدالتی کنیم. زیرا مملکت با کفر پابرجا می‌ماند اما با ظلم سرانجامی نخواهد داشت.

وی افزود: نمی‌شود در جامعه یک شخصی 100 میلیون درآمد و دیگری 80 هزار تومان درآمد داشته باشد این ظلم قابل ادامه نیست و غیرقابل قبول است. وقتی‌ که حقوق‌های نجومی را بولد و اعلام کردند من گفتم که ما چنین مسئله‌ای را سال‌های قبل اعلام کرده بودیم. اما چرا نگفتید، قانون و مقررات اجازه داده است.

پزشکیان گفت: همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند حق دارند براساس کار درآمد داشته باشند. باید ضد بی‌عدالتی بود. اگر همه تلاش کنیم و ما با منطق و نه دعوا موضوع را پیگیری کنیم حل می‌‌شود.

وی افزود:در کشور ما امکان دعوا و درگیری بالا است دشمن ما هم این موضوع را می‌خواهد. پس ما باید این موضوع را فهمیده و با درایت عمل کنیم. در قانون برنامه دنبال این موضوع بوده‌ایم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شعار بنده برای ورود به مجلس این بود که عدالت و قانون را اجرا کنم. قانون حتی اگر غیرعادلانه باشد امکان ادامه آن وجود ندارد زیرا قانون باید براساس عدالت نوشته شود و این برای پرستاران و همه آحاد جامعه وجود دارد.

پزشکیان ادامه داد: اگر معتقد به ولایت هستیم باید این را بپذیریم حضرت علی (ع) در دستور خود به مالک اشتر گفتند ای مالک انصاف را رعایت کن و هرچی که برای نزدیکان خود خواستی برای مردم هم همان را بخواه و الا ظلم کرده‌ای و هر کس ظلم کند خدا و بنده دشمن او می‌شوند و دلیل و برهان او ضایع و بی‌منطق می‌شود و این چنین می‌شود که هرچه پشت تریبون می‌روند نمی‌توانند جواب دهند. خدا دست از این افراد برنمی‌دارد تا پوزه آنها را به خاک بزند.

وی افزود: هیچ چیز به اندازه ظلم حاکمیت را به نابودی نمی‌کشاند نمی‌شود آدم‌های خود را به استخدام دربیاوریم اما برای دیگران فکری نکنیم. اگر چیزی وجود دارد باید برای همه باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نداشتن، آدم‌ها را به اعتراض نمی‌کشاند بلکه این بی‌عدالتی است که افراد را معترض می‌کند. باید بی‌عدالتی در جامعه از بین برود. باید براساس عدالت فریاد بزنیم نه براساس جناح و حزب خودمان.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1395، کد مطلب: 13951111000661، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین