پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
دبیر شورای نگهبان با اشاره به حوادث تروریستی اخیر ترکیه و آلمان و پیش از آن حوادث مشابه در فرانسه گفت: بسیاری از تکفیری‌ها و داعشی‌ها، دست پرورده همین کشور‌ها هستند و اکنون این کشور‌ها، خود نیز طعم ترور را می‌چشند.

شعارسال: آیت الله جنتی، در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، با ابراز تاسف از حمایت برخی دولت‌ها از جریانات تکفیری، گفت: متاسفانه ترکیه دروازه ورود تروریست‌ها به منطقه بود و عناصر تکفیری از کشورهای اروپائی و از راه ترکیه به سوریه و عراق وارد می‌شدند. اکنون با بازگشت تروریست‌های تکفیری‌ها، آتش به جان‌‌ همان کشور‌ها می‌افتد و آن‌ها هم طعم خشونت را می‌چشند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه ابراز امیدواری کرد: دولت‌های مقتدر به فکر بیفتند و برای همیشه جریان‌های تکفیری و تروریستی را ریشه کن کنند.

وی با اشاره به پیروزی‌های مقاومت اسلامی در منطقه گفت: آزادی غیر منتظره «حلب» خبر خوشحال کننده‌ای بود که به کمک رزمندگان اسلام در کشورهای مختلف منطقه انجام گرفت. امیدواریم به زودی «موصل» هم آزاد شود و شر داعشی‌ها و تکفیری‌ها از منطقه جمع شود.

جنتی همچنین با ابراز خشنودی از رونق صله رحم در شب یلدا گفت: بسیاری از مردم، طی گردهمایی‌ها و مراسم یلدا، محیط گرم و صمیمانه‌ای در خانواده‌ها داشتند که جای خوشحالی دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 1دی1395، کدخبر: 440258: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین