پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
سرپرست راه شهرسازی استان اردبیل گفت: با هدف احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده و تاریخی در شهرستان اردبیل برای 1500 واحد تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.
شعارسال: محبوب حیدری در جلسه ستاد باز آفرینی شهری استان اردبیل با بیان این‌که طرح مطالعاتی برای سه شهرستان اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد با هدف احیای بافت فرسوده تکمیل شده و به اتمام رسیده است، افزود: طرح مطالعات احیای بافت فرسوده در خلخال و گرمی نیز در دست اقدام است.

سرپرست راه و شهرسازی اردبیل خاطرنشان کرد: در پنج شهرستان دیگر استان اردبیل نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است درآینده با اعتبارات ملی و استانی طرح مطالعات احیای بافت فرسوده انجام شده تا در محلات مختلف شاهد فازهای اجرایی برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه باشیم .

حیدری به پرداخت تسهیلات احیای بافت فرسوده و تاریخی به تعداد 1500 واحد اشاره کرد و گفت: ما در سال گذشته و هشت ماهه امسال در اردبیل تکمیل سالن‌های ورزشی ایران آباد با پیشرفت 70 درصد، آسفالت معابر و برخی کوچه‌ها در این محله و در مجموع به مساحت 26 هزار و 660 متر مربع و تامین هزینه 600 میلیون تومانی را پیش‌بینی کردیم .

وی گفت: در مشگین شهر نیز در چندین محله طرح‌های احیا و توسعه بافت فرسوده در دستور کار قرار گرفته، به طوری که طرح توانمندسازی اجتماع محور در پنج سکونت‌گاه غیر رسمی اجرایی شده و سه بافت غیررسمی تاریخی ناکارآمد در این محدوده‌ها شناسایی شده است.

سرپرست راه و شهرسازی اردبیل با بیان این‌که در شهرستان‌ها با تشکیل جلسات مستمر اولویت بندی در این حوزه مشخص شده است، تصریح کرد: با یک عزم جدی و کار دسته جمعی به راحتی می‌توان در قالب خدمات شهری‌، ساخت سالن ورزشی و مراکز بهداشت با بومی‌سازی الگوهای ستاد ملی در استان اردبیل کار مهم اجرایی را به سرانجام رساند .

سرپرست راه و شهرسازی اردبیل به 14 مصوبه ملی ستاد باز آفرینی برای اجرا در استان اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: دراین مصوبات شرح وظایف دستگاه‌های مختلف به ویژه فعالیت‌های مرتبط با بازآفرینی، بهسازی و عمران مشخص و معلوم شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 2 دی 1395 ، کدخبر: 95100201062، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
بافت فرسوده شهر اردبیل خیلی از این موارد بیشتر نیاز به حمایت داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین