پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تمام خانوارهای روستایی دارای دو معلول و بیشتر که فاقد منزل مسکونی هستند، صاحب خانه می شوند.
شعارسال: مجتبی نیک کردار با اعلام این خبر افزود: همچنین خانوارهای روستایی دارای دو معلول و بیشتر که صاحب واحد مسکونی نیز هستند، می توانند با دریافت تسهیلات نسبت به مقاوم سازی یا انجام تعمیرات اساسی اقدام کنند.

وی گفت: در این راستا تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است، به طوریکه خانوارهای روستایی معلول واجد شرایط جهت خرید زمین تا سقف پنج میلیون تومان و برای ساخت تا سقف 18 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می کنند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به ساخت هزار واحد مسکن روستایی در مناطق محروم استان گفت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه منعقده بین استانداری کرمانشاه، بنیاد مسکن و بنیاد برکت کشور، در سال جاری هزار واحد مسکونی برای خانوارهای محروم در نواحی روستایی استان احداث خواهد شد.

وی اعلام کرد: خانوارهای روستایی محروم استان جهت خانه دارشدن می توانند در روستاهای غیر مرزی، از 18 میلیون و در روستاهای نوار مرزی تا سقف 20 میلیون تومان وام با بهره پنج درصد بهره مند شوند و شش میلیون تومان کمک بلاعوض نیز دریافت کنند.

نیک کردار اظهار امیدواری کرد: با اعطای این کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت، گام های اساسی در ارتباط با ساماندهی وضعیت مسکن خانوارهای روستایی در سطح استان برداشته شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 2 دی 1395 ، کدخبر: 95100200894، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین