پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
دبیر دومین دوره جایزه کالاهای فرهنگی از تخصیص بسته‌های تشویقی و حمایتی به تمامی برگزیدگان دومین جایزه کالاهای فرهنگی خبر داد.
شعارسال: علی فریدونی با بیان این مطلب گفت: در جلسه‌ای که با سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف پرداختن به ابعاد مختلف دومین جشنواره جایزه کالاهای فرهنگی برگزار شد ارائه بسته‌های حمایتی به همه برگزیدگان مورد تایید قرار گرفت.

فریدونی با اشاره به اینکه در این جلسه صالحی لیست داورهای منتخب برای داوری نهایی بخش‌های مختلف را تأیید کردند، افزود: صالحی با اطلاع از طی شدن سه مرحله داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با شروع داوری در مرحله نهایی آثار دریافت شده موافقت کردند.

مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی با اشاره به حضور بخش پژوهش برای نخستین بار در جشنواره امسال اظهار داشت: براساس دستور آقای صالحی مقرر شد که بسته‌های تشویقی برای آثار ارائه شده در بخش پژوهشی نیز درنظر گرفته شود. بر این اساس مقالات و پایان نامه‌های برتر در جشنواره به صورت کتاب در چارچوب سیستم حمایتی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد منتشر می‌شوند.

وی با بیان این که برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی از مهمترین برنامه‌های جشنواره دومین جایزه کالاهای فرهنگی است، تصریح کرد: با تأیید معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شش کارگاه و نشست تخصصی در زمینه تولید کالاهای فرهنگی با حضور فعالان هرعرصه در نمایشگاه کالای فرهنگی برگزارمی‌شود که پرداختن به اهمیت کالاهای فرهنگی و استاندارد، کارآفرینی و استارت آپ‌ها از جمله این مباحث خواهد بود .

فریدونی با بیان اینکه ارائه راهکارها و برنامه های تخصصی برای جلب توجه بیشتر عموم مردم و تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی به اهمیت تولید این محصولات خاطر نشان کرد: ما تصمیم گرفتیم با بررسی و ارائه برنامه‌های تخصصی تلاش کنیم توجه مردم را به فروش کالاهای فرهنگی در بازار داخلی و توجه تولیدکنندگان را به بازارهای بین‌المللی جلب کنیم.

دومین جشنواره جایزه کالاهای فرهنگی با محوریت الگوی ایرانی-اسلامی با همکاری موسسه پارپیرار از ۲۰ الی ۲۲ دی ماه سال جاری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 7 دی 1395، کدخبر: 442105، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین